Guggo Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 småfiser ? Jag känner lukten ända hit ;) Slasktratten känner ju alla till vid det här laget :) Marsvinsmannen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 småfiser ? Jag känner lukten ända hit Slasktratten känner ju alla till vid det här laget :) Aha, han.. F'låt :( :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 Jag har endast gjort några korta visiter till chatten. Det beror på att det går lite för segt, med andra ord, det laggar. Men visst är chatten okej, bland de bättre chattar jag sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 Hahahaha, jo, jag hatar javachatten. Man måste t.ex skriva en punkt för att se vad folk har skrivit lite senare. (Laggar)! Men annars kan ni skaffa mIRC som finns att skaffa på www.mirc.com ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 Trayton, Det är bra. Kom in i chatten så ofta du kan :) Javachatten har en förmåga att kunna sega lite. Men skaffa en "riktig" IRC-klient som tex mirc eller virc. Det blir mycket skönare då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 e chaten bra? lagar de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 e chaten bra? lagar de? Chatten är bra. Egentligen är den en kanal på IRC-nätet Quakenet. Så har man en IRC-klient är det baar att komma in. Javachatten är ju en IRC-klient i Java. Den funkar men har inte så många funktioner. En chatt blir inte bättre än man gör den till. Är man trevlig och aktiv är flera trevliga tillbaka och säker mer aktiva. Är det dött i chatten är det bara att vänta. Det kan ta någon timme innan någon kommer men det kan även ta 10 minuter. Det är så trist att se att någon kommit in, skrivit "Hej!" och tre minuter efter det har de stuckit. Finns ingen chans att hinna svara ibland om man gör något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Jobbigt att alla PM'ar mig i kanalen... "HEJ VAD GÖR DU???" "spelar du nfs2?????????!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 e chaten bra? lagar de? jag brukar få vänta i 2 timmar innan någon svarar, då är det oftast OOIE som klämmer ur sig något skumt om tibia.... fast det är ju iofs mitt i natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Får ej igång chatten det är bara ett Kryss i rutan :/ och grå bakrund :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Får ej igång chatten det är bara ett Kryss i rutan :/ och grå bakrund :/ Ladda ner Java...Det finns i en länk på www.fuska.se/chatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Får ej igång chatten det är bara ett Kryss i rutan :/ och grå bakrund :/ gjort det 2 ggr funkar fortfarande inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.