Boiuthh Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 han menar att zatothenorm skryter att du är hans dubbelanvändare och vill att du ska bli bannad (dock skulle jag inte ha nåt emot det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 (Fick plötsligt lust att lägga mig i vad gäller 0013 och zatherorn...) Grejen är den att enligt vad vi kan se så har de ingen större koppling till varandra, och bara det att den ena användaren (gissa vilken) älskar att skryta om sin älskade dubbelanvändare som han har och inte verkar vilja annat än att 0013 ska bli bannad, så stämmer det inte riktigt med 0013:s enorma vilja att just stanna kvar. (sorry för ironin, jag är lite trött idag). Iaf, så är det så att vi inte kan hitta någon koppling mellan dem, och eftersom de säger emot varandra så är det lite svårt att avgöra. Men enligt min uppfattning så har antingen 1. zatherorn något enormt emot 0013 (vilket han verkar ha mot alla) 2. eller så är han dubbelanvändare som säger emot sig själv. Jag skulle tippa på 1:an, vilket är mest trovärdigt. Har snackat med zatherorn via PM och det hela om dubbelanvändandet stämmer helt enkelt inte. men de kanske är samma person, bara att han tycker de tär väldigt kul och säga emot sej själv, när han har 2 användare så kan han ju tycka 2 saker.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 (redigerat) haha, jag kan nästen direkt säga att 0013 inte den andra snubben inte är samma, för 0013 skulle aldrig använda denna smiley " :evil: " Jag har snackat mkt med 0013 och känner till hans sätt att skriva och han skulle inte skriva denna :evil: utan såhär ">__________________>" och han skulle aldrig skriva att han har massa med hantlangare osv. Han skulle snarare sagt att han är "oskulld" och skryta om det och snacka om Diana hela tiden :bah: Men jag skulle inte ha något emot att 0013 blir bannad, men bara någon vecka/veckor :P Redigerat 22 December 2004 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 >______________________> Du skryter om Malin >_________________> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 chatten aeger >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Jag kommer inte ens in överhuvudtaget. Annars skulle jag bo i det där chatterboet! samma sak här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 men det laggar för mig jag kommer knappt in på chatten sidan kommer upp och säger att dom ansluter mig till servern men.. inget händer :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 men java chatten är på nån skit SE server US servern e bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 men java chatten är på nån skit SE server US servern e bättre Det är ingen skillnad på servrarna. De funkar exakt likadant. Enda skillnaden är att de står på olika platser i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Jag kommer inte in överhuvudtaget.. Kommer du inte in?Jag ser dig hacka på 0013. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 han har mirc (tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 (Mario Bros. @ 08/01-2005 19:30:28) Jag kommer inte in överhuvudtaget.. Kommer du inte in? Jag ser dig hacka på 0013. <_< Läs när han skrev att han inte kom in. Det var flera månader sedan. Nu hänger han i chatten hela dagarna :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.