Simpsons Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Är det någon som gör hemmagjort jackass här, det är ju lite farligt men det är kul att kolla på sen!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 (redigerat) Jag ska göra med några. Redigerat 29 Oktober 2004 av Reaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Jag och mina kompisar brukar larva oss med en polares EyeToy kamera och göra alla möjliga sjuka slagsmålsfilmer.. :P Det gör ont ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 29 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Ok, cyklar ni inte på gupp och sånt och ramlar i buskar och käkar äckliga saker då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Jag o min kompis blundar och springer på ett spänt snöre och sen när vi ramlar gör det ont som f*n :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Hmm...nog för att jag och några kompisar har spelat in slagsmål ibland, men jackass är inget jag vill satsa på precis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 en gång så hoppade vi in till nån annans pool och dom som var där blev skitsura. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 (redigerat) Jag och nåra kompisar håller på med en film vi heter backdrunk Bajbys Jag kan inte skriva adressen til hemsidan här för det e reklam men kolla på min profil ;) vi gör lite kul saker som att en står på paket hållaren på en cykel och så kör vi fett fort och han som står på hoppar in i en buske och hoppar från lite grejer och sånt :P Redigerat 29 Oktober 2004 av CiR3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 30 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Det står att din sida är under uppbyggnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 30 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Vi håller på med en långfilm jackass. Det senaste vi gjorde var att en cyklade snabbt sen hade vi ett snöre bundit från cykeln till en som stod och höll snöret på en skateboard sen när det gick snabbt svängde jag till hastigt och han på skateboarden flög som f*n in i en buske som gör ont att landa i...Auchh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 jag brukar ta min kickboard och ta världens fart och hoppa ner för en liten kulle medans jag är i luften så kickar jag till kickboraden så den spinnar som f*n det gör ont ibland fast det är kul :) och på gympan så brukar jag kuta som f*n och göra en handvolt rakt in i en madrass så man flyger typ bakåt sk*t kul! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Vi brukade ta av tröjjan sen sköt vi varran me högt trimmade sof air gun.... Nu mera brukar jag o några poleers till exempelt hoppa från höga hustak m.m... De här är en sak som jag tycker är lite för grovt: Vi slipade en bayblade sen så drog vi i snöret så att den fick jättemycke fart... sen så körde vi ner den i brallorna... De va en kompis som fick vara offret... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.