Simpsons Skrivet 27 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Jackass är skitkul att göra!! Det äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Jag och mina kompisar brukar larva oss med en polares EyeToy kamera och göra alla möjliga sjuka slagsmålsfilmer.. :P Det gör ont ibland. jag och mina kompisar gjorde det också... men ibland gör det riktigt ont Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 den här tråden är hel sjuk trodde aldrig så här många höll på med sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xlayer Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 det kanske är kul att kolla på jackass.....men gör man egna jackass filmer har man problem. min åsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Gjorde det en gång, ganska tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst WaterDemon Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Kanske lite jackass. Men vi gör mäst flummiga scener.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Vi har gjort tons of filmer, men inte något som är likt Jackass. (förutom kanske den gången då jag gick in på livsmedlesbutiken och började dansa, iförd Alien-mask och en bandspelare i handen...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Det är faktiskt lite jackass, vi käade bakpulver en gång, en hel sked, fy f*n!!! Jaså gills sådant isånna fall. Jag och några av mina kompisar käkade mjöl och potatismjöl en gång det smakade äckligt utta h*****e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.