Slasktratt Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 dom har köat i mer än en vecka i de största städerna. guggo, jepp. två timmar i ösregn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 detta är min lykligaste dagen i mitt liv efter mycket möda (30 min på bussen o en timme i kö) så har JAG fått tag på 2 blijetter till episod 3 helt gratis ! de delades ut hos GT/expressen i GBG, Sthlm o malmö, allt man gjorde var att klippa ut 3 speciella annonser o traska dit ida kl 3.... inte nog med att de var gratis, de är till smygPREMIÄREN den 18:e maj..... :P :D stackars dej.... då kanske vi såg varandra i kön :) mellan mjölk: jag köade bara i 1h 30 min i en bekväm trappuppgång :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 käften? ^_^ Göteborgare båda två? På onsdag smäller det, 23.59.. Ahh längtar redan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Har biljetter! :D ..till fredagens visning.. :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 17 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 jag köa ui 9timmar i uppsala och levde upp till mina kompisar förväntningar (det var jag som tog åt mig uppgiften att kööa åt dom) inte Premiären men det blev 19 maj 18:00 spegeln Rad:9 Stolsnr:203 pris 95 klockan 18:00 HÖ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Ska köpa biljeter till helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Inatt var det dags då, ja B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Åhh! Bara 8 och en halv timme kvar nu! Måste springa iväg och köpa läsk och godis snart så man har något att äta på :P Har sett fram emot den här filmen länge nu och inatt kommer den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 hoppas den blir bra iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Men orka kolla på den mitt i natten och när den är typ 2 tim lång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 skall snart prommenera iväg till bussen......... funderar på att avslöja slutet när jag har sett den..... (skoja bara :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 tror inte man vågar läsa nått me star wars efter idag! Alla små smygfisare kommer ju berätta hur slutet kommer bli :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.