HardCore Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Asså ja e spelprogramerare typ jag börja när ja 8 men de e skit samma de e klart att du kan göra ett habbo men asså de får inte heta habbe och det är ett företag typ som heter sulake som gör sådana spel du måste typ sälja dina spel till ett större företag som sulake eller JagEx eller något annat de e samma sak för alla i början. Om du har tur om du e bra så kanske du får mycket betalt eller dålig lite betalt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 19 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Asså ja e spelprogramerare typ jag börja när ja 8 men de e skit samma de e klart att du kan göra ett habbo men asså de får inte heta habbe och det är ett företag typ som heter sulake som gör sådana spel du måste typ sälja dina spel till ett större företag som sulake eller JagEx eller något annat de e samma sak för alla i början. Om du har tur om du e bra så kanske du får mycket betalt eller dålig lite betalt.. Behöver Din Hjälp 100%Va Med Oss :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 (0012 @ 19/11-2004 22:20:19) Tjena ! Jag Måste Berätta En Sak ! Ni Måste Jobba Som Äkta Bobbor :lol: Bakgrunder Nu! Alltså Jag förstår inte programet flash mx 2004 *nånting sånt hette det* Man designar Spelet Där ! Men Fattar inte ett Dugg!! Nån Som Kan Förklara? Jag kan vara en äkta bobba. Vi borde komma på ett kommando när man svär så blir det typ Prosit Ja ett filter men jag ska bli bobba men vi måste ha ett filter för fula ord....Men i vilket program gjorde du palmen i men det ska väl vara bättre grafik än så eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Lol, här gjorde jag en växt till spelet eller nått >.< ful :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 20 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Lol, här gjorde jag en växt till spelet eller nått >.< ful :P Nice Men Jag Kan inte ha 2 grafik..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 20 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Borde vi inte ha rätt så många ljud? för att habbo har typ 3ljud :S Vi borde ha typ åtminstånde 10. Sen så borde man jkunna göra mer med gubben, man kan ju bara vinka och dansa... man borde kunan göra andra saker som att Fisa kanske :P + jag kan nog fixa lite möbler å sånt ;) (Bilder) Här är den första! Namn: Exotisk Växt Mynt: 3mynt Sån Här Grafik Ska Vi Ha ! :lol: Snyggt, Alla Andra Var Också Det... Men Jag Vill Ha *2D* Grafik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 (redigerat) Ja det blir bra jag önskade att jag kunde göra möbler... Men ska vi ha spel som på habbo bara det att det typ är gratis...? Redigerat 20 November 2004 av Danne159 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 (vincent_spider @ 20/11-2004 10:40:57) Borde vi inte ha rätt så många ljud? för att habbo har typ 3ljud :S Vi borde ha typ åtminstånde 10. Sen så borde man jkunna göra mer med gubben, man kan ju bara vinka och dansa... man borde kunan göra andra saker som att Fisa kanske :P + jag kan nog fixa lite möbler å sånt ;) (Bilder) Här är den första! Namn: Exotisk Växt Mynt: 3mynt Sån Här Grafik Ska Vi Ha ! :lol: Snyggt, Alla Andra Var Också Det... Men Jag Vill Ha *2D* Grafik 2d grafik.. hmm storlek? köra det gamla vanliga 32x32? >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Men asså vi måste väl ha en chatt men ska sakerna inte typ kosta 100 och så bara att man får 1000 och så inte typ 3 och 5 och 2 mynt och ska det heta mynt det kan väl heta stålar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 babbopoäng kanske?? jaghar gjort en massa möbler men dem är i psd och jag vet inte hur man ändrar det... om ni vet det så pm:a mejj snälla!! då blir d plus tre möbler och +2bakgrunder här!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Kanske ska heta babbo-stålar babbo-dollar...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 20 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Kanske ska heta babbo-stålar babbo-dollar...? Babbo-Dollar :lol: Det Ska Vi Ha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg