wildwolf Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 jag skulle vilja va me men jag kommer bara känna mej udda eftersom jag e tjej och alla ni e killar + att jag kan ju inte hjälpa till och göra sajten :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 (redigerat) Så ska du inte känna alla kan hjälpa till med något jag är ju inte så bra på sånt och så... Men dom andra killarna är bra men jag känner att på något sätt behövs jag även om jag inte är lika bra som dom andra... Men känner du att du inte vill hjälpa till behöver du ju inte det. Hoppas känslan om att vara udda går bort nu. :) Och vi kan ju inte bara ha killar som är bobbor hur skulle det vara för tjejerna som blir medlem? Så du kanske vill bli bobba om du får för vincent_spider för vi måste ju ha tjejer också som jag sa vi kan inte bara ha killar... ;) Och vilken kön man än har är man lika värdefull som alla andra. :kung: Redigerat 20 November 2004 av Danne159 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 snart kommer lite bilder av mejj!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Ok men 0012 hur fick du in paint bilder? Eller var det paint bilder? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 (redigerat) rare möbel: svävande soffa kan endast köpas av klubbemdlemmar(eller va d nu heter!) kostar 12 babbo-dollar info: varför trötta ut sig genom att gå runt hela tiden? köp en svävande soffa från oss och du kan sitta på den och åka runt hela tiden!!... bilden blev inte så bra då...men ändåå! Redigerat 20 November 2004 av quaked_ess Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 cool bild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 blev inte nöjd med den... men ska göra en till allafall! här komemr den: kylskåp kostar 8babbo-dollar info: fylld med godsaker!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 eller den...ni får välja... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 restenm gör jag sen... ska göra en tv o så men på den lägger jag till lite filter o så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 (redigerat) Jag har gjort 2tavlor på "Bigachuu" :P Redigerat 21 November 2004 av Wacko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Och här kommer den andra "Bigachuu Old" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 coola saker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg