Gäst Wacko Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Om det fortfarande går att "Vara med" så skulle jag kunna göra banners, och kanske möbler till Babbo Motel. Minimala kostnader (5-10 FM) kan tillkomma, men gratis om jag blir någon slags moderator i det färdiga spelet. Ja, du blir moderator då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 säger bara en sak, F*N vad coolt om ni lyckas med spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 håller med, lycka till, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 ni kan la va snälla och ge ut sidan sen nör ni e väll klara värkar fett grymt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 var e vincent?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 En banner: http://img213.exs.cx/img213/9785/babbomotelbanner9ek.gif Är det rätt stil? Jag kan skapa fler om det behövs. Jag kan också ändra storleken och dyl på bannern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Om ni lyckas, e ni skitgrymma.. MEN; Ni behöver server! Tips: Kör på en dålig server först. Och gör typ 5 babbodollar till 2-3 kr.. Sedan kommer ni ha råd med en bättre server, bättre spel, tillslut skitbra! Men jag e lite skeptisk.. =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 En banner: http://img213.exs.cx/img213/9785/babbomotelbanner9ek.gif Är det rätt stil? Jag kan skapa fler om det behövs. Jag kan också ändra storleken och dyl på bannern. det skulle nog va bättre om du skrev d på svenska... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Ja, svenska tack, men det är bra stil ;) tack för kritiken! till naokin: Ja, vi får skaffa en server men först så måste vi göra färdigt spelet, men vincent har inte varit så aktiv, så vänta med ett uppehåll... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Vincent Spider var f*n e du? har du lagt ner skiten lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Han borde ha lagt ner den för ett j*vla tag sen. Fattar ni inte att det inte kommer att bli nåt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 tja allihop sorry att jag vart inactive men jag visste inte om jag fortfarande fick va me efter som jag inte hjälper till me att göra det!!!!! :( men jag hoppas på att jag får det men jag e inte bra på någe :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg