Avregistrerad Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 HUR KAN TEX ORSON FÅTT # cooling OCH JAG BARA NYBÖRJARE!!!!!!! HUR GICK DOM UPP I RANKNING SÅ SNABBT!!!!!! ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Det nya e coolt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 HUR KAN TEX ORSON FÅTT # cooling OCH JAG BARA NYBÖRJARE!!!!!!! HUR GICK DOM UPP I RANKNING SÅ SNABBT!!!!!! ;( Man har kvar sina gamla inlägg och jag hade gjort många mer än dig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 (redigerat) Det e dåligt... Endel har ju fått behålla sin rankning... Jag var stabil men nu e jag nybörjare :angry: Orson: VArför fick du behålla då!!!! Redigerat 7 November 2004 av Orzon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 (redigerat) då undrar man varför jag är rank #3 när jag har gjort över 1000 inlägg! Och vad gör man med fuska-mynten? Nu har jag vissa fuska-mynt och vissa poäng. Vad kan man göra med båda? Om jag har 10 mynt och 10 poäng har jag då sammanlagt 20 att köpa för i affären? Redigerat 7 November 2004 av Manga Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 MM JAG VET!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 då undrar man varför jag är rank #3 när jag har gjort över 1000 inlägg! Och vad gör man med fuska-mynten? Nu har jag vissa fuska-mynt och vissa poäng. Vad kan man göra med båda? Om jag har 10 mynt och 10 poäng har jag då sammanlagt 20 att köpa för i affären? Nej fuska mynt är det man köper för. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Det e dåligt... Endel har ju fått behålla sin rankning... Jag var stabil men nu e jag nybörjare :angry: Orson: VArför fick du behålla då!!!! JAG FICK INTE BEHÅLLA DEN!!!FUSKA POÄNG ÄR MER SÄLLSYNTA EN INLÄGG,OCH JAG HADE RANK #7 INNAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 ok.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 men jag borde vara #2 ans rank.... Jag har ju gjort 337 innlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 men jag borde vara #2 ans rank.... Jag har ju gjort 337 innlägg Det är fuskapoängen som räknas inte inläggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 jaha.. ok.. då vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.