Piickles Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 skulle det nog inte göra..... och ska inte xbox2 heta Xbox Next? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Ägigt snyggt eller vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Dom här xbox 2 bilderna kan stämma.Men det är minimal chans att det gör det.Det kan vara en kille som inte har något att göra så gör han ett fake xbox 2 och lägger ut den på nätet och säger att detta är Xbox 2.Så tro nu inte på allt ni ser.Här är bilderna http://www.justplay.nl/media/58/20031118-Xbox%202.jpg det var den ende bilden jag kunde få in. Klicka på denna länken och se ett par andra.http://www.engadget.com/entry/9253838747326816/ min pappa har sett en riktig xbox 2 och precis nu när jag skriver det här sa han det och han såg xbox 2 bilden du visade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diva Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Du mikael skulle inte tro det va.......min låtsta farsa jobbar på microsoft och han har inte änns sett ett...... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Har de änns designat ett? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 vad jobbar din pappa med ifall han jobbar med sp2 är det inte så troligt att han kan få se en prototyp till xbox2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Du mikael skulle inte tro det va.......min låtsta farsa jobbar på microsoft och han har inte änns sett ett...... <_< han är kanske en av dom som designar Kexbox 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 18 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Kolla här.Om ni tror att Xbox 2 är färdigt och färdigt designat så tror jag ni har fel.Om din pappa har sett xbox 2 så har det garanterat varit en prov av xbox 2.Ni tror väll inte dom gör en prov och sedan lanserar ut den.Dom designar många tills dom hittat den rätta. Och ursäkta att jag skapade en ny tråd men jag visste inte att det fanns en till.Och den verkar vara betydligt mer framgångsrikare :P Moose Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoMuppen Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 hur såg det ut? det xboxet som din pappa hade sett. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Seriöst tror jag inte på mik@el... Om han sett ett Next så é de troligt att de kommer inom några månader :P De måste ha varit en prototyp/design :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Nej, Mik@el, din pappa kan inte ha sett en Xbox 2.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Nej det kan han inte ha gjort jo han kan men i så fal bara lådan men inte i metal eller nåt anat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg