Gäst Liquid Silk Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Ja tittade på skivan och såg att den var helt repig, så tar och kladdar på lite tandkräm på den. Men innan jag börjar, så har jag några frågor jag vill ha svar på: 1. Har nån testat det nån gång? 2. Kan ni ge mej insruktioner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 jag har testat... funkar bra. instruktioner? smeta på och torka av. se till att det inte är nån tandkräm kvar på skivan när du ska använda den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 (redigerat) jag ska nu genast testa att smeta tandkrän på mitt gan turismo om det funkar så säger jag till EDIT nu grorde jag det resultat:DET FUNKAR!!! :D Redigerat 25 November 2004 av data-typen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 (Schassen @ 23/11-2004 09:27:31) Typ whitening tandkräm funkar bra.. :P Det innehåller slipmedel, testa det skadar absolut inte skivorna. Låter inte så seriöst tycket jag håller med shassen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Ska testa på mitt gta 3 som inte funkar längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Det funkar nog inte bättre för det...Felet är att du avinstallerat ett av Diablo 2 spelen ! Du måste ha borde Diablo2 och Diablo2LoD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 (redigerat) Det funkar nog inte bättre för det...Felet är att du avinstallerat ett av Diablo 2 spelen ! Du måste ha borde Diablo2 och Diablo2LoDNej men jag har dom båda. Men farsan låter mig inte göra det och jag köpte det av en kompis. Redigerat 27 November 2004 av Herr.Kaio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Installera om, har hänt mig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Asså Tankräm funkar perfekt för alla er som undrar, har användt de på flera skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Installera om, har hänt mig också. Men jag har gjort det typ 3 gånger. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cony_jedi Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Tandkräm = För tusan funkar alltid ju!!!!!!!!!! :lol: Jag har gjort det på mångaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa spel! :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 jag prövade på mitt gamla Final Fantasy 8 sm är till mit ps...först var den så j*vla repig att den lagga hela tiden..sen prövade jag tandkräm..då funkade den längre iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.