Easton Skrivet 2 December 2009 Rapport Skrivet 2 December 2009 Ny PS3-kontroll. Kommer få. Pengar. Kommer få. TV. Kommer inte få. Kläder. Få, troligtvis. 24pack cola. Kanske. 24 pack cola vill jag ha av min syster, lol. Citera
fimpen Skrivet 2 December 2009 Rapport Skrivet 2 December 2009 (redigerat) Jag drömmer om en vit jul. Samma här. Värkar som att snön alldrig kommer här i norrland nu för tiden. (Drömmer då inte om en KKK jul vilket jag insåg att du menade efter att ha sett avataren) :P För nått år sen snöade det ju typ i oktober. :/ Men det är väl bara pengar och sen snön så man kan åka cross igen och sen bort med snön så man kan åka MC! :P Redigerat 2 December 2009 av fimpen Citera
evokia Skrivet 2 December 2009 Rapport Skrivet 2 December 2009 (redigerat) Jag drömmer om en vit jul. Samma här. Värkar som att snön alldrig kommer här i norrland nu för tiden. (Drömmer då inte om en KKK jul vilket jag insåg att du menade efter att ha sett avataren) :P För nått år sen snöade det ju typ i oktober. :/ Men det är väl bara pengar och sen snön så man kan åka cross igen och sen bort med snön så man kan åka MC! :P snöar det inte i norrland till jul? jag trodde den kom i slutet på september däruppe :huh: Redigerat 2 December 2009 av evokia Citera
Gäst Fender Skrivet 2 December 2009 Rapport Skrivet 2 December 2009 Hehe jag bor också i norrland och vi bruar få snö i Januari/Feburari om vi har tur. :P Pratar då om där jag bor, vet inte om någon annan får snö tidigare. Citera
The Moose Skrivet 2 December 2009 Författare Rapport Skrivet 2 December 2009 Blötsnö i Malmö idag. :P Citera
Garone Skrivet 2 December 2009 Rapport Skrivet 2 December 2009 Jag drömmer om en vit jul. Samma här. Värkar som att snön alldrig kommer här i norrland nu för tiden. (Drömmer då inte om en KKK jul vilket jag insåg att du menade efter att ha sett avataren) :P För nått år sen snöade det ju typ i oktober. :/ Men det är väl bara pengar och sen snön så man kan åka cross igen och sen bort med snön så man kan åka MC! :P Ta dig en titt på hans avatar. Jag tror inte det var snö han menade. Citera
CHORDAZBA Skrivet 2 December 2009 Rapport Skrivet 2 December 2009 Jag drömmer om en vit jul. Samma här. Värkar som att snön alldrig kommer här i norrland nu för tiden. (Drömmer då inte om en KKK jul vilket jag insåg att du menade efter att ha sett avataren) :P För nått år sen snöade det ju typ i oktober. :/ Men det är väl bara pengar och sen snön så man kan åka cross igen och sen bort med snön så man kan åka MC! :P Ta dig en titt på hans avatar. Jag tror inte det var snö han menade. i lol'd quietly. Jag vill ha 5.1 surround högtalare.. Citera
Gäst Jiyu Skrivet 3 December 2009 Rapport Skrivet 3 December 2009 (redigerat) Blötsnö i Malmö idag. :PHar inte kommit nån snö i Värmland än :( Men det är svin kallt ute, det var -12,5 grad celsius idag morse. Redigerat 3 December 2009 av Jiyu Citera
Garone Skrivet 3 December 2009 Rapport Skrivet 3 December 2009 Blötsnö i Malmö idag. :PHar inte kommit nån snö i Värmland än :( Men det är svin kallt ute, det var -12,5 grad celsius idag morse. Lite snö har det allt kommit då och då. Citera
Gäst Jiyu Skrivet 3 December 2009 Rapport Skrivet 3 December 2009 Blötsnö i Malmö idag. :P Har inte kommit nån snö i Värmland än :( Men det är svin kallt ute, det var -12,5 grad celsius idag morse. Lite snö har det allt kommit då och då. Jo, men det är ju så lite. Det är ju mest frost nu. Citera
Musten Skrivet 4 December 2009 Rapport Skrivet 4 December 2009 Alla 10 "Hall of Fame: De stora serieskaparna"-böckerna om Don Rosa. och Assassin's Creed 2. Citera
IRaeven Skrivet 4 December 2009 Rapport Skrivet 4 December 2009 Alla 10 "Hall of Fame: De stora serieskaparna"-böckerna om Don Rosa. dom finns på vårat bibliotek. OnT: Pengar och spel, kommer inte på ngt mer just nu. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.