Gäst Szellerie Skrivet 1 December 2006 Rapport Skrivet 1 December 2006 (redigerat) Sådär ska en önskelista se ut. Men visst är det också roligt att skänka och göra någon annan glad. :) Haha var ju ändå bara spel och manga typ :rolleyes: Håller med lika kul och ge bort saker nästan =) Redigerat 1 December 2006 av reXXirT Citera
The Moose Skrivet 2 December 2006 Författare Rapport Skrivet 2 December 2006 Ja visst är det! :) Citera
Dretskit Skrivet 2 December 2006 Rapport Skrivet 2 December 2006 (redigerat) Nää, det är bara dyrt att ge bort saker och de pengarna kan man ju supa upp på krogen och ha roligt för istället. Redigerat 2 December 2006 av Corpsegrinder Citera
Aircondition Skrivet 2 December 2006 Rapport Skrivet 2 December 2006 Kläder Guild Wars: Nightfall PC Gamer Typ? Citera
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 3 December 2006 Rapport Skrivet 3 December 2006 Freddy VS Jason DvD Nightmare Before Christmas DvD Mp3-Spelare 1 GB Full Frys DvD Pirates Of the Carribean 2 DvD Alien Collection DvD Spiderman 1 DvD Gorillaz: Gorillaz 2001 CD MSN Messenger Det är min Önkselista :) Citera
Shaddy Skrivet 3 December 2006 Rapport Skrivet 3 December 2006 Freddy VS Jason DvD Nightmare Before Christmas DvD Mp3-Spelare 1 GB Full Frys DvD Pirates Of the Carribean 2 DvD Alien Collection DvD Spiderman 1 DvD Gorillaz: Gorillaz 2001 CD MSN Messenger Det är min Önkselista :) Damm! Ganska måcket dvd-grejor du önskar dig. Min egen lista: ipod Nano Mission Impossible 3-dvd Lost: season 2 Futurama-3 kläder pengar smink (skoja bara) Citera
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 3 December 2006 Rapport Skrivet 3 December 2006 Freddy VS Jason DvD Nightmare Before Christmas DvD Mp3-Spelare 1 GB Full Frys DvD Pirates Of the Carribean 2 DvD Alien Collection DvD Spiderman 1 DvD Gorillaz: Gorillaz 2001 CD MSN Messenger Det är min Önkselista :) Har inte sp mycket DvDs, + att från början önska jag mig bara Freddy VS Jason. Dom andra har bara vuxit fram under tiden. :) Citera
CeZ Skrivet 3 December 2006 Rapport Skrivet 3 December 2006 Logitech MX1000 Laser Cordless Mouse. B) Citera
FreeZtyle Skrivet 3 December 2006 Rapport Skrivet 3 December 2006 Min önskelista: Hammarby original matchtröja 1GB minneskort till min mobil Webbcamera Kanske CS också. Citera
Brawler Skrivet 3 December 2006 Rapport Skrivet 3 December 2006 Zelda Twilight Princess till Gamecube. Skulle vilja ha Wii men jag vet att det är omöjligt att jag får den till jul. Kanske när jag fyller år i Maj :blink: Citera
Oddset Skrivet 3 December 2006 Rapport Skrivet 3 December 2006 1. PcGamer Special 2. Telia Refill 250kr 3. Pengar 4. WoW Gamecard 60days 5. Jackass The Movie Citera
The Moose Skrivet 3 December 2006 Författare Rapport Skrivet 3 December 2006 (redigerat) En Wii hade man velat ha! Svårt att få en nu till Jul kanske. Redigerat 3 December 2006 av The Moose Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.