Northwest Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Stålar. en ny ipod en ny mobil en 125a Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Guitar hero 4 (Om man kan spela med gh3 gitarren och UTAN j*vla trummor/mic osv) Premunation på Archeaology & Illustrerad Vetenskap Skrivbord. Man kan inte spela med GH3 gitarren, men dock kan man spela utan trummorna etc. Precis fixat GH WT - där gick det att spela solo med bara gitarren. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 10 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Guitar hero 4 (Om man kan spela med gh3 gitarren och UTAN j*vla trummor/mic osv) Premunation på Archeaology & Illustrerad Vetenskap Skrivbord. Man kan inte spela med GH3 gitarren, men dock kan man spela utan trummorna etc. Precis fixat GH WT - där gick det att spela solo med bara gitarren. ^_^ Testat att köra över nätet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 12 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Någon som skickar önskelistor över mailen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 En språkresa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 en pall med tre ben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 bortskämda skitungar... sry men jag tycker så om dom flesta här : P Jag har då inte sett en enda som värkar märkligt bortskämd. Bara för att man önskar sig nåt betyder det inte att man tror att man ska få allt vad man önskar sig.. Exakt. Men att önska sig fem spel på samma gång är väl lite väl bortskämt? som RHCP sa så är det bara förslag, och då är det ju bra att föräldrarna har lite att välja på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Någon som skickar önskelistor över mailen?Jag skickar dom med Mail till min farmor och farfar/Morfar och mormor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 13 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Någon som skickar önskelistor över mailen?Jag skickar dom med Mail till min farmor och farfar/Morfar och mormor. Hehe drog faktiskt över ett mail till min morsa precis med min önskelista också, åker hem snart! Ska bli gött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Jag skulle även vela ha ett begagnat NES. Men det är hur omöjligt som helst att jag får ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Några spel till 360, ny dataskärm, bänkpress och sen lite smågrejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 - My mystery ufo - Pengar - Gears of war 2 - Brothers in arms hells highway - En trådlös, svart Xbox 360 dosa - Happy tree friends Overkill Boxset Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.