ZXC Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Fred på jorden så alla över hela jorden ska ha en bra jul! Eller jag tar nog en ny mp3 hellre ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Bil Moped Playstation 3 Playstation 2 Xbox 360 Ny dator 2 radiostyrda bilar massor med lego MP3 43" TV Och mera legosar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Bil Moped Playstation 3 Playstation 2 Xbox 360 Ny dator 2 radiostyrda bilar massor med lego MP3 43" TV Och mera legosar =) :huh: Är du seriös? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Bil Moped Playstation 3 Playstation 2 Xbox 360 Ny dator 2 radiostyrda bilar massor med lego MP3 43" TV Och mera legosar =) :huh: Är du seriös? :P Önskningar behöver inte alltid slå in. [: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Nej jag förstod att han nog menade att han ''önskar'' sig en bil och moped men jag blev bara lite nyfiken. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Nopp. Vart förvånad när jag skulle hämta min kusin och dom tog fram sån där julstake eller vad det heter xDDildo? Skämt åsido, kom på att jag behöver nya sockor samt en VGA-kabel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Nopp. Vart förvånad när jag skulle hämta min kusin och dom tog fram sån där julstake eller vad det heter xD Dildo? Skämt åsido, kom på att jag behöver nya sockor samt en VGA-kabel ROFLMAO!!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 De måste ha minst 2 PS3, ett Xbox 360 vid födseln och sen fortsätter det, annars älskar man dem inte Overdrive much Självklart gör jag det. Dock träffade jag mina kusiner en gång, och råkade se att pojken, som var runt 3 år då, hade ett eget xbox på sitt rum. Gah, hatar verkligen sånt... Och ja, jag bor på en bondgård. Dock är det ingen inkomstkälla, utan snarare mindre utgiftskälla iochmed att vi inte köper något lammkött. (Äter alltid kött <3). Pappa är lärare och mamma är biomedicinsk analytiker och jobbar 80% (Jobbat 60% fram tills nu). Vi äger ca 40 ha skog + huset så tja, dåligt ställt är bara olika synvinklar. Men jag har blivit uppväxt med att få köpa saker för egna pengar, började redan vid 4-5 års åldern. Ville jag ha godis på semestern fick jag allt köpa det själv. (Om jag fick lov att köpa godis såklart.) Visst, min kusin fick en Sony Ericson Xperia värd 5500 kr då. Och det var för jävligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Bil Moped Playstation 3 Playstation 2 Xbox 360 Ny dator 2 radiostyrda bilar massor med lego MP3 43" TV Och mera legosar =) Får du bil när du är 13 kan till och med jag säga att du är bortskämd. Att få Lego, en 43" TV och en Bil passar liksom inte ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 En ipod nano 5th generation skulle inte sitta fel iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 - Några nya spel. - En LCD-TV. (Jag kommer dock få en så.) Det önskar jag mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 För dom som undrar över mitt inlägg, var ju inte så jätte seriös, no rly. Ps 3 spel Kläder Pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.