Easton Skrivet 2 December 2009 Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 Ny PS3-kontroll. Kommer få. Pengar. Kommer få. TV. Kommer inte få. Kläder. Få, troligtvis. 24pack cola. Kanske. 24 pack cola vill jag ha av min syster, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 2 December 2009 Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 (redigerat) Jag drömmer om en vit jul. Samma här. Värkar som att snön alldrig kommer här i norrland nu för tiden. (Drömmer då inte om en KKK jul vilket jag insåg att du menade efter att ha sett avataren) :P För nått år sen snöade det ju typ i oktober. :/ Men det är väl bara pengar och sen snön så man kan åka cross igen och sen bort med snön så man kan åka MC! :P Redigerat 2 December 2009 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 2 December 2009 Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 (redigerat) Jag drömmer om en vit jul. Samma här. Värkar som att snön alldrig kommer här i norrland nu för tiden. (Drömmer då inte om en KKK jul vilket jag insåg att du menade efter att ha sett avataren) :P För nått år sen snöade det ju typ i oktober. :/ Men det är väl bara pengar och sen snön så man kan åka cross igen och sen bort med snön så man kan åka MC! :P snöar det inte i norrland till jul? jag trodde den kom i slutet på september däruppe :huh: Redigerat 2 December 2009 av evokia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 2 December 2009 Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 Hehe jag bor också i norrland och vi bruar få snö i Januari/Feburari om vi har tur. :P Pratar då om där jag bor, vet inte om någon annan får snö tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 Blötsnö i Malmö idag. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 December 2009 Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 Jag drömmer om en vit jul. Samma här. Värkar som att snön alldrig kommer här i norrland nu för tiden. (Drömmer då inte om en KKK jul vilket jag insåg att du menade efter att ha sett avataren) :P För nått år sen snöade det ju typ i oktober. :/ Men det är väl bara pengar och sen snön så man kan åka cross igen och sen bort med snön så man kan åka MC! :P Ta dig en titt på hans avatar. Jag tror inte det var snö han menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 2 December 2009 Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 Jag drömmer om en vit jul. Samma här. Värkar som att snön alldrig kommer här i norrland nu för tiden. (Drömmer då inte om en KKK jul vilket jag insåg att du menade efter att ha sett avataren) :P För nått år sen snöade det ju typ i oktober. :/ Men det är väl bara pengar och sen snön så man kan åka cross igen och sen bort med snön så man kan åka MC! :P Ta dig en titt på hans avatar. Jag tror inte det var snö han menade. i lol'd quietly. Jag vill ha 5.1 surround högtalare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 (redigerat) Blötsnö i Malmö idag. :PHar inte kommit nån snö i Värmland än :( Men det är svin kallt ute, det var -12,5 grad celsius idag morse. Redigerat 3 December 2009 av Jiyu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Blötsnö i Malmö idag. :PHar inte kommit nån snö i Värmland än :( Men det är svin kallt ute, det var -12,5 grad celsius idag morse. Lite snö har det allt kommit då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Blötsnö i Malmö idag. :P Har inte kommit nån snö i Värmland än :( Men det är svin kallt ute, det var -12,5 grad celsius idag morse. Lite snö har det allt kommit då och då. Jo, men det är ju så lite. Det är ju mest frost nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Alla 10 "Hall of Fame: De stora serieskaparna"-böckerna om Don Rosa. och Assassin's Creed 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Alla 10 "Hall of Fame: De stora serieskaparna"-böckerna om Don Rosa. dom finns på vårat bibliotek. OnT: Pengar och spel, kommer inte på ngt mer just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.