Hoppa till innehåll

Nu Är Det Jul Igen


The Moose

Rekommendera inlägg

Jag behöver inga bevis, inte heller är det i mitt intresse att få dig avstängd/varnad. Jag bara pekade ut din dubbelanvändare så att du är medveten om hur tydligt det är och att du är försiktigare i framtiden.

 

OnT: Har inte påbörjat min önskelista än men pengar kommer nog vara något jag "önskar" mig, eller snarare behöver. Ironin är underbar. :D

-.-' Som jag skrev förut, ''DU HAR INGET BEVIS PÅ ATT JAG HAR EN DUBBELANVÄNDARE'' så därför kan du inte skriva bara sådär att jag har 2 accounts.

 

OnT: Back to Karkand expansion och Fifa 12.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 990
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

-.-' Som jag skrev förut, ''DU HAR INGET BEVIS PÅ ATT JAG HAR EN DUBBELANVÄNDARE'' så därför kan du inte skriva bara sådär att jag har 2 accounts.

 

OnT: Back to Karkand expansion och Fifa 12.

Om du tror att det finns någon slags rättssäkerhet på fuska och att man måste ha bevis så är du fruktansvärt naiv. Jag har varit avstängd ett helt år för något som jag för det första uppriktigt inte har gjort och som det givetvis inte finns några bevis för. Och som jag sa, jag är inte ute efter dig eller ditt erkännande, det är fullkomligt ointressant. Men jag känner igen en dubbelanvändare när jag ser den, med tanke på hur fruktansvärt länge jag har varit här och delvis varit involverad i den sporten på bägge sidor. Så mitt tips till dig är att inte posta med den på ett tag, och inte posta med bägge användarna i samma tråd tät inpå varandra. Den där "han är min kompis/brorsa" är ungefär den sämsta taktiken som man kan tänka sig.

 

OnT:

Önskar mig nog en noggrann våg så att jag kan experimentera bättre här hemma, köksvågen med +/- 5 g säkerhet funkar absolut inte bra.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du tror att det finns någon slags rättssäkerhet på fuska och att man måste ha bevis så är du fruktansvärt naiv. Jag har varit avstängd ett helt år för något som jag för det första uppriktigt inte har gjort och som det givetvis inte finns några bevis för. Och som jag sa, jag är inte ute efter dig eller ditt erkännande, det är fullkomligt ointressant. Men jag känner igen en dubbelanvändare när jag ser den, med tanke på hur fruktansvärt länge jag har varit här och delvis varit involverad i den sporten på bägge sidor. Så mitt tips till dig är att inte posta med den på ett tag, och inte posta med bägge användarna i samma tråd tät inpå varandra. Den där "han är min kompis/brorsa" är ungefär den sämsta taktiken som man kan tänka sig.

 

OnT:

Önskar mig nog en noggrann våg så att jag kan experimentera bättre här hemma, köksvågen med +/- 5 g säkerhet funkar absolut inte bra.

Haha, vad är det du ska väga? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, vad är det du ska väga? :lol:

öhm... Alla möjliga saker, kiwi och socker är väl mest aktuellt just nu. Jag stöter då och då på saker som behöver vägas men ett fel på 5g gör att beräkningarna lätt blir väldigt fel eller att man måste ha stora mängder. Som t.ex. i veckan när jag ville ta reda på hur mycket annat förutom vatten och socker det är i coca-cola så var jag tvungen att dunsta bort 1.5L för att ha någon chans att kunna väga resterna bortsett sockret.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

öhm... Alla möjliga saker, kiwi och socker är väl mest aktuellt just nu. Jag stöter då och då på saker som behöver vägas men ett fel på 5g gör att beräkningarna lätt blir väldigt fel eller att man måste ha stora mängder. Som t.ex. i veckan när jag ville ta reda på hur mycket annat förutom vatten och socker det är i coca-cola så var jag tvungen att dunsta bort 1.5L för att ha någon chans att kunna väga resterna bortsett sockret.

Du är så cool. :)

 

Själv pallar jag inte göra sånt numera. Jag gör aldrig något som jag inte får betyg för. Finns sjukt mycket man skulle vilja hålla på med bara för att det är intressant men när man är så van vid att få betyg för allt är det hopplöst att motivera sig.

 

Jag önskar mig pengar så att jag kan åka på en skidresa i vinter. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...