Gäst Szellerie Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 (redigerat) Sådär ska en önskelista se ut. Men visst är det också roligt att skänka och göra någon annan glad. :) Haha var ju ändå bara spel och manga typ :rolleyes: Håller med lika kul och ge bort saker nästan =) Redigerat 1 December 2006 av reXXirT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Ja visst är det! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 (redigerat) Nää, det är bara dyrt att ge bort saker och de pengarna kan man ju supa upp på krogen och ha roligt för istället. Redigerat 2 December 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Kläder Guild Wars: Nightfall PC Gamer Typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Freddy VS Jason DvD Nightmare Before Christmas DvD Mp3-Spelare 1 GB Full Frys DvD Pirates Of the Carribean 2 DvD Alien Collection DvD Spiderman 1 DvD Gorillaz: Gorillaz 2001 CD MSN Messenger Det är min Önkselista :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Freddy VS Jason DvD Nightmare Before Christmas DvD Mp3-Spelare 1 GB Full Frys DvD Pirates Of the Carribean 2 DvD Alien Collection DvD Spiderman 1 DvD Gorillaz: Gorillaz 2001 CD MSN Messenger Det är min Önkselista :) Damm! Ganska måcket dvd-grejor du önskar dig. Min egen lista: ipod Nano Mission Impossible 3-dvd Lost: season 2 Futurama-3 kläder pengar smink (skoja bara) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Freddy VS Jason DvD Nightmare Before Christmas DvD Mp3-Spelare 1 GB Full Frys DvD Pirates Of the Carribean 2 DvD Alien Collection DvD Spiderman 1 DvD Gorillaz: Gorillaz 2001 CD MSN Messenger Det är min Önkselista :) Har inte sp mycket DvDs, + att från början önska jag mig bara Freddy VS Jason. Dom andra har bara vuxit fram under tiden. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Logitech MX1000 Laser Cordless Mouse. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Min önskelista: Hammarby original matchtröja 1GB minneskort till min mobil Webbcamera Kanske CS också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Zelda Twilight Princess till Gamecube. Skulle vilja ha Wii men jag vet att det är omöjligt att jag får den till jul. Kanske när jag fyller år i Maj :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 1. PcGamer Special 2. Telia Refill 250kr 3. Pengar 4. WoW Gamecard 60days 5. Jackass The Movie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 (redigerat) En Wii hade man velat ha! Svårt att få en nu till Jul kanske. Redigerat 3 December 2006 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.