The Moose Skrivet 24 December 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2015 Jag gjorde mitt bästa med att hålla denna tradition vid liv. För min egen del är det nostalgiskt att komma tillbaka. Synd att intresset inte är vad det en gång var på denna sidan längre. Aja, nu ska jag inte bli alltför negati, det är ju jul! Jag vill önska er en riktigt god jul och ett gott nytt år, hoppas ni får fina julklappar. Posta gärna bilder ;) Ser fram emot 2016, be safe! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 4 December 2016 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2016 För tolfte året i rad bumpar jag upp denna tråd som någon slags självisk nostalgitripp! Vad önskar ni er till julafton 2016? God jul & Gott Nytt År /Älgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 December 2016 Rapport Dela Skrivet 4 December 2016 Återigen levererar The Moose ett starkt initiativ! För min del kan jag dock inte tänka ut något materialistiskt behov jag har att uppfyllda så jag önskar mig heller inget. Jag önskar mig endast en god julstämning med släkt och familj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 4 December 2016 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2016 Återigen levererar The Moose ett starkt initiativ! För min del kan jag dock inte tänka ut något materialistiskt behov jag har att uppfyllda så jag önskar mig heller inget. Jag önskar mig endast en god julstämning med släkt och familj! Jag önskar faktiskt detsamma! Bra svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 21 December 2016 Rapport Dela Skrivet 21 December 2016 Önskar detsamma och lite snö. Det är så pass sällan hela familjen träffas allihopa samtidigt. Även fast vi bara är fem personer så händer det bara 2-3 gånger per år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 22 December 2016 Rapport Dela Skrivet 22 December 2016 Återigen levererar The Moose ett starkt initiativ! För min del kan jag dock inte tänka ut något materialistiskt behov jag har att uppfyllda så jag önskar mig heller inget. Jag önskar mig endast en god julstämning med släkt och familj! En god julstämning låter toppen. Det får bli min önskning med :) God jul på er alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 December 2016 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2016 En god julstämning låter toppen. Det får bli min önskning med :) God jul på er alla! God jul på er alla från älgen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helloandgoodb Skrivet 25 December 2016 Rapport Dela Skrivet 25 December 2016 En dejt med hon,som jag är kär i! :wub: 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 December 2016 Rapport Dela Skrivet 27 December 2016 Hoppas ni haft en god jul allihopa! Gott nytt år på er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ejmil Skrivet 28 December 2016 Rapport Dela Skrivet 28 December 2016 En vit vinter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emmie89 Skrivet 20 Februari 2017 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2017 Tråkigt utan vit jul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stellasten Skrivet 23 Mars 2017 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2017 Ja det var tråkigt utan snö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.