Mezox Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 (redigerat) Någon(säger inte vem) har gjort ett personligt påhopp på mig via PM. Det här var medelandet: alkohålen kliar när de svider och du pissar i djungeln och gör som en nolla och skaffa ett liv SUPER MARIO FJANT MOOOOOOOFIN Jag fick det här också: KAN DU INTE ENS STAVA TILL FJANT NOLLA till mr MARIO ALKOHÅLEN SLUSKAR NER FRÅN DIN HALS HÅPPAS DU BRINNER AV WHISKINS SALT Redigerat 1 December 2004 av Mario Bros. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Vidarebeforda till admin så ska det ordnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 hur kan du inte veta vem det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Han vet vem, men vill inte säga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Kontakta admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Han har blivit anmäld till hans internetoperatör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Vad kan hända när man blir det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 man får nog inte ha internet av den operatören längre . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 dt e lite för barnsligt påhopp alltså.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 LåL han är ju lite ja ni vet... Själv har jag aldrig fått något sånt men jag hatar när personer säger pokemon nörd och så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Han blir troligtvis bannad också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 LåL han är ju lite ja ni vet... Själv har jag aldrig fått något sånt men jag hatar när personer säger pokemon nörd och så... jag tycker att pokémon e barnsligt, men bara för dt ska man inte traka nån annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.