Tyrael Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Ere någon som vet om man fortfarande är i Hyrule? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 Är jag den enda som var med på E3:n där dom hade en spelbar demo? Spelet har ju bäst grafik av alla spel på jorden typ!!!! Svar till Soul_Calibure: Ja man är i Hyrule men inte i början...... OBS! Jag var i japan och körde den japanska versonen altså inte PAL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 verkal bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 Ska köpa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 Är jag den enda som var med på E3:n där dom hade en spelbar demo? Spelet har ju bäst grafik av alla spel på jorden typ!!!! Svar till Soul_Calibure: Ja man är i Hyrule men inte i början...... OBS! Jag var i japan och körde den japanska versonen altså inte PAL Var snäll och spoila inte. :) E3 Trailern är grym lr hur??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 Grafiken e så COOL att ögonen tror att dom e i Paradiset ju! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 14 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 :evil: Så där ja då va det klart nu har jag entligen BOKAT DET!!!!!!! :evil: :medieval: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Vart kan man boka det nu? Det nya Zelda kommer att äga allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legoman Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 Fel typ av Zelda! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 :evil: Jag tykcker det värckar grymt!!! :kung: Här har ni en trailer till detwww.gametrailers.com :evil: :medieval: :evil: Den är inte så jättebra....Jag har redan kört den en gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Vart kan man boka det nu? Det nya Zelda kommer att äga allt. tror man kan boka på webhallen eller kanske det var spelbutiken jag kommer inte ihåg :( rune^: antingen gillar du inte zelda/rollspel eller så gillar du inte tv-spel jag vet inte men zelda är ett bra spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 27 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 :evil: Man kan boka det pa webhallen det var dar jag bokade det for webhallen ager alla andra butiker inklusive game!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :medieval: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg