Hoppa till innehåll

Bästa Konsollen

Gäst Golden Star

vilken e den bästa konsollen?  

167 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

• Svar 187
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

microsoft ska bort det e ju f*n ingen spelmaskin dom bara till verkar spel som CS och spel som inte småbarn får spela jo kanske nåt spel dom har Nintendo äger allt och alla gillar nintendos spel zelda,mario så ja*vla sköna spel som dom finns inte tack för mig

/Wapor

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Öhh??

Wapor, tänkt dig för innan du skriver nåt..

Det är bara småungar under 11 år som spelar GC. Det är sååå barnsligt. Det måste vara våld i spelen, fattar du väl??

Hur gammal äru... tre? Varför ska det vara våld i ett spel för att det ska vara hmm.."vuxet" GC spelas av folk i alla åldrar för den har spel som passar alla.

Våld i spel kan vara kul och det finns det til GC om du nu vill ha det!

Jag tycker du borde söka hjälp Nessen och jag är nog dom enda som har hjärna i det ämnet verkar det som eller hur Nessen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tog PC, för att de har en sådan överlägsen grafik! (Om man har en bra dator) Visserligen kommer alla de lite mer "roliga" spelen till GC, PS2 X-box m.m... Men jag tog PC för deras överlägsna grafik.

Jag vill bara påpeka att grafiken på (de flesta) PC är 32-Bitars färggjup medans N64 har 64-bitars färggjup och på PS2, GC och Xbox är det 128-bitars färgglup. :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker Xbox och Gamecube har lika bra konsoller men ända skillnaden är spelen, Till GC finns inte så många jämfört med Xbox så jag röstade på Xbox för den konsollen har mer spel.

Jag gllar inte att det är bråk mellan GC-f*n och andra konsoller tex PS2-f*n eller Xbox-f*n oftast är det GC som får alla kritik jag tycker alla ska skita i vad andra tycker om nån tycker GC r bäst ska inte alla och kmma med att säga att GC är barnsligt :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...