kimen Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Jag vill okså testa betan.. kan nog slänga ihop en banner nu! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
roxyIII Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 aaah, PM:a mig om min msn o skicka betan/demot PLZ! :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Hej, jag har försökt göra ett spel som habbo men hur gör man det till ett online spel, jag vet ju inte hur man gör så att man kan se varandra på det. PS jag kan mycke om html, jag har en egen habbo-fansajt www.habbohotel.swedish.nu. Vilket program använder du när du gör spelet, jag vill gärna ha det. Skicka demot till mig, det verkar grymt, "[email protected]" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Vill gärna också testa det ;) [email protected] är min adress Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Jag kan skicka demot adda mej på msn "[email protected]" innan nyår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Vad kodar ni med, eller använder ni pyt frontpage :P:P:P:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Dom har inte gjort spelet dom har tagit det från en annan sida och bytt namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Exakt! jag är ett f*n till programmet som man gör sådana spel med, gamemaker, och jag har hittat ett exekt sånt spel som en annan lagt ut på sin hemsida åt de som vill få lite idéer till sina egna spel. Mallex är en typ med 0,0 till hjärna som bara tar någon annans spel och byter namn på det. PS. DET ÄR OLAGLIGT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Hej skulle du kunna skicka demot till mig på [email protected] . Tack i förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Exakt! jag är ett f*n till programmet som man gör sådana spel med, gamemaker, och jag har hittat ett exekt sånt spel som en annan lagt ut på sin hemsida åt de som vill få lite idéer till sina egna spel. Mallex är en typ med 0,0 till hjärna som bara tar någon annans spel och byter namn på det. PS. DET ÄR OLAGLIGT! För f*n det gör han ju inte! Och mallex dett kommer aldrig gå om bara en får vara chef + du måste ha fler jobb! Om man telexempel är på 50 borde man kunna välja mellan olika jobb! Och vad ska du sidan i spray? Det kommer aldrig att gå med spray jag bara säger det för dom på bobbo tog ju spray! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Exakt! jag är ett f*n till programmet som man gör sådana spel med, gamemaker, och jag har hittat ett exekt sånt spel som en annan lagt ut på sin hemsida åt de som vill få lite idéer till sina egna spel. Mallex är en typ med 0,0 till hjärna som bara tar någon annans spel och byter namn på det. PS. DET ÄR OLAGLIGT! Vad heter sidan som har gjort det äkta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Varför tjatar ni om att skicka betan när det är så enkelt att skicka screenshots? :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.