Sesse Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 Jag fick ¤Sagan om Ringen-boxen med dom förlängda versionerna. ¤Klubbfodral ¤Kläder ¤Pengar ¤Idolkort på Chippen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 Jag fick ¤Sagan om Ringen-boxen med dom förlängda versionerna. ¤Klubbfodral ¤Kläder ¤Pengar ¤Idolkort på Chippen :P Jag fick:Mycket godis. En dvd film. Mario party 5. 800kr. En byggmodel. En kemilåda. En dvd spelare. Gillar du chippen?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 en till sak jag just testade som jag fick på jul. ett radiostyrt flygande tefat hur kul som helst! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 Fick Half life 2 Collectros edition,2 st böcker en guldhalsband med id-brika i guld,200 kr om min faster,Day after tomorrow på DVD,I Robot på film och sen så fick jag Guinnes rekrord bok 2005 :) Sen så ska jag få en valfri mp3 spelare så fort som arvet från min farmor och farfar är klart :) Ska välja en med 2 -5 gb då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 (redigerat) Lövenhuvtröja signerad av Steve Potvin En burk kolakakor Pengar Löven till SA IFK Umeå/Lövenskivan Foto i ram Hipp Hipp-DVD (Säsong 1) Redigerat 25 December 2004 av # 21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 jag fick ett JAS 39 gripen plan :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 Jag fick: Sony Ericsson T610 Skridsko skydd NHL 2005 till PS2 THUG 2 till PS2 En ny skateboard En bok Presentkort 500 på InterSport Guiness Rekordbok 2005 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 jag fick ett JAS 39 gripen plan :kung: Åhh, jasså? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 (redigerat) jag fick Sony Ericsspn k500i och need for speed:undergrond 2 till ps2 och ny plånbok och kläder och pengar :lol: Redigerat 25 December 2004 av mr_game Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 En chippad Xbox Crystal med "S" handkontroll och 80GB hårdisk (inkl. 4 Seperata spel). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 12 Jrock skivor: Gackt - Mars, Crescent, Moon, Kimi Ni Aitakute Dir en Grey - Saku, Six Ugly, The Code of Vulgar[ism] Malice Mizer - Merveilles, Merveilles l'escape, Bara No Seidou, Bara No Irodorareta.... Moi dix Mois - Dix Infernal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrael Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 Fick Batterier på morgonen <_< Och en biobiljett med hela familjen på Fantomen på Operan "jippiee" På kvällen fick jag en Chippad X-Box Chrystal 300gb HD och nu har jag tankat 7 spel till det. :evil: Sen 1000:- av mormor och morfar.. Mp3-spelare 128 mb dock <_< Fast det är ju tanken som räknas :D Sen fick jag även tillbaka mitt Gamecube jag lämnade in på lagning eftersom linsen pajjade Sen en massa kläder som ligger i en fin hög nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg