Gäst Samus aran Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 ja det är värt att köpa men köp expansion pak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 samus aran du måste uppgradera din installation för att köra closed battle.net men dina gubbar försvinner inte för det och på open cheatar dom flesta och han som säger att han har skill level 40 på 2 hands slaget ljuger för man kan bara ta 20 på varje annars är resten sant det han säger fast mina saker är bättre säg till om ni hittar en black hades armor som är 3 sockad lr balrog skin lr nån sköld som är bättre än lidless wall som har 1030 i def 30 res på allt 3 sockad plus mer snälla säg till om ni hittar för då är den bättre än min Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 litte svårt att hitta det men ska försöka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 ja gör det blir förvånad om du hittar en som är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 blir jag med. Vad är det som är så specielt med berserk till en barb? jag satte liksom fel när jag skulle sätta en skill på Whirlwind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StriD Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Assasin Aeger f*n Druid!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 jag tycker det spelet e dåligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
And€rs.f€mming Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 samus aran du måste uppgradera din installation för att köra closed battle.net men dina gubbar försvinner inte för det och på open cheatar dom flesta och han som säger att han har skill level 40 på 2 hands slaget ljuger för man kan bara ta 20 på varje annars är resten sant det han säger fast mina saker är bättre säg till om ni hittar en black hades armor som är 3 sockad lr balrog skin lr nån sköld som är bättre än lidless wall som har 1030 i def 30 res på allt 3 sockad plus mer snälla säg till om ni hittar för då är den bättre än min det är ju dåliga grejer. mina saker har nått på 400,000 def och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaChiken Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 JAG KAN INTE ANVÄNDA PATCHAR!! HUR GÖR MAN?!!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamecube_suger Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 VA f*n PRATAR FOLK OM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 (And€rs.f€mming @ 15/03-2004 22:18:21) samus aran du måste uppgradera din installation för att köra closed battle.net men dina gubbar försvinner inte för det och på open cheatar dom flesta och han som säger att han har skill level 40 på 2 hands slaget ljuger för man kan bara ta 20 på varje annars är resten sant det han säger fast mina saker är bättre säg till om ni hittar en black hades armor som är 3 sockad lr balrog skin lr nån sköld som är bättre än lidless wall som har 1030 i def 30 res på allt 3 sockad plus mer snälla säg till om ni hittar för då är den bättre än min det är ju dåliga grejer. mina saker har nått på 400,000 def och sånt. ja men då är sakerna dupade för det finns inte såna saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 Anväd dig av denhär buggen: Om du klår up Mephisto, Baal, Duriel, Andariel eller Diablo lätt. Döda t.ex Mephisto ta sakerna du får, tryck esc sedan save&exit game Gå och mörda honom igen så får du andra vapen,sköldar etc. Jag kallar det att "item finda" :rolleyes: Då är du en nOOb om du kallar det så.Det heter t ex om man dödar mephisto blir det mephisto run.Det ä den vanligaste men låg levlar kör ofta Bloodruns det är i sista akten första uppdraget man använder WP`n upp dit och sen går neråt Och jag har nog bäst gubbe på OpenBattle.net Lv:99 och har hella blacksettet det är en sak bara programerare kan fixa det är det bästa som finns :D kommer inte ihåg min skada men mer än 999999Miljarder :D och skillsen ä över 999 så jag ä bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.