RPG-Master Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 (redigerat) världens äg sida! www.sythe.org Redigerat 11 Juli 2005 av RPG-Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 sidan funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 sidan funkar inte INSTÄMMER den fungera inte alls :visslar: :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 www.runehaxxors. tk är den sidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Jag har testat massa såna där editor ingen funkar man kan helt enkelt inte hacka på runescape man måste göra allt hederligt och om man skulle lyckas att hacka sig in så skulle dom bana dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Vill ha auto login! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 men vad gör den där item editor???? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Jag hittade en sida som erbjuder gratis Item Editor! www.runehaxxors.reklam det e ju du som har gort den sidan :angry: (tror jag) för det står [email protected] & du skrev nått om att du hette speljohan på en hemsida :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 är du en sån noob att du måste fuska på RUNESCAPE?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jollepolle Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 men om du hatar att fuska så kan du väl dra Th3 Sh@dow detta forum är ju för fuskare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crew.dll Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 om alla vill veta så är detta virus så ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Tack så mycket Crew.dll! Jag ser alltid till att kolla genom internet innan jag öppnar en skum länk för såna här fusk grejer till onlinespel är inte att lita på. För det första får man nästan inte fuska på något online spel för då blir man bannad o för det andra så e det ofta såna sidor som säger att dem ger en bra grejer om man skriver login id o lösen men så skickas det till en idiotisk hacker som ändrar lösenord eller i värsta fall ett virus!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.