Hoppa till innehåll

Pokemon,Beyblade Ir Yu-gi-oh


wildwolf
 Dela

Vilken tycker du e dun bästa serien  

91 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 75
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Soffan

Yu-Gi-Oh har så otroligt fåniga röster till karaktärerna. Pokemon är då mycket bättre röster och roligare story som man får följa. Spelen kanske är smått tråkiga men serien är bra ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jovve^

Vet inte :blink:

 

Jo en bedömning på alla:

 

Beyblade:Jag har kört det 1 gång och det var Boring!

 

Yu-Gi-Oh :Jag har aldrig fattat vad det är?

 

Pokemon:Det enda jag har hålt på med jag fattade inte jag slösade säkert 1000 spänn per år på pokemon kort och jag har över 700 kort :blink: och mina grannar bytte alltid dom bästa <_< men det var 2-5 år sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag vet att det inte hör till ämnet !!!!förlåt mej :(

 

för dom som inte vet vad yo-gi-oh e så dom slipper fråga:

 

yo-gi-oh e ett kort spel där man slåss me monster.

 

varje monster har Defens å Attack styrka.

 

T.ex: varje spelare börjar med 8000 livspoäng(2000 på tv:en)

spelare 1:

ett monster har 1600 attack 1500 defens

spelare 2:

monster har 1500 attack 1000 defens

 

då vinner spelare 1 för att hans attack styrka e högre då tar man varjes monsters attack styrka minus varandra å svaret tar man minus sina livspoäng men man kan lägga ett monster i defens läge så då ska attacken vara högre än defensen men man förlorar inte några livspoäng den som får slut på sina livspoäng först förlorar. Men man kan inte attackera om den ligger i defensläge.

 

Det finns oxå "spell och Trap cards" dom använder man till att förbättra sina monster eller försämra motståndarens monster!!!! man drar oxå kort från en hög varje gång det e dens tur.varje lek har minst 40 kort. Kommer inte på nått mer just nu!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...