CeZ Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 När jag börja var det en kille äldre än mig som var taskig, men inte längre. Och om han börjar igen så blir det raka vägen till en polisanmälan för honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nixo99 Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 ingen vågar mobba mig i min skoola för jag vinner alla i strid! :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Har blivit när jag inte skejtade men nu är det bara att hota dom med brädan om dom kaxar sig (alltså göra så dom tror jag så slås med den) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 nej jag känner en respekterad kille i rosengård han gick i min klass innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Jag hatar mobbare, helt puckade i själen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Precis, Putside. Men oftast är det ganska synd om mobbarna själv om man tänker efter, de måste mobba för att få egna vänner. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 en sak är ganska kontig en av mina bästa kompisar när han skjuter en boll på en då blir den sur på han men om jag gör samma sak reagerar dom knapt konstigt :wacko: Du har mer respekt kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Jag har svårt att få vänner. (Nån sån ADHD liknande sak, vet inte riktigt) Jag har inga vänner IRL nästan. Men på internet har jag många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 (redigerat) Jag ska börja i en ny skola om 1 år för mamma vill inte att jag ska gå i invandrar skola. Det tycker jag är bra. Redigerat 13 Augusti 2006 av Kerby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Vad är en invandrar-skola för något? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Förorts skolor med mer procent nysvenskar en traditionella svenskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Ärligt talat, jag får lust att bli mobbad någong då och då.. För då liksom, har man en anledning till att slå någon, inte för jag gillar att slåss, men ibland liksom känner man för det :/ Det är sketa stöört att jag vill bli mobbad då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.