LillBerra Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Exakt som Draghon säger. Alla har motiv, och motiven kan variera från person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Personligen har jag inte blivit mobbad men min kompis har... Det var några nior som kom och slog ner honom flera gånger under några veckor. Det slutade med en polisanmälan men den ledde ingenstans för att han hade blivit så arg att han hade slagit tillbaka flera gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 De flesta verkar använda mobbing som en kul grej, jag var annorlunda därför blev jag mobbad. När jag läser alla inlägg här kan jag inte sluta på att fundera hur många som verkligen blev/är mobbade på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Jag har aldrig varit och kommer aldrig att bli (förhoppningsvis). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 (redigerat) Jag har aldrig varit mobbad, men i 6:an och 7:an så hade jag inte direkt så många kompisar. Alla mina riktiga vänner hade flyttat under 4:an-5:an, så jag gick kvar själv i min skola. Det kändes förjävligt, och då var jag inte ens mobbad. Bara lite utanför. Så att bli mobbad på riktigt måste vara riktigt, riktigt j*vla hemskt. Känner mig lite nedstämd bara av att snacka om mobbning. Jag fattar inte; varför mobbar folk?!?. Har dom stängt av sitt samvete, eller är de bara taskmörtar rakt igenom?! Kom och tänka på det här när jag kollade på programmet "Ondska" för ett tag sen. Vissa kanske bara gillar att vara taskiga utan anledning? De kanske föddes som mobbare? (låter orimligt, jag vet. Men vem vet?) För att folk är rädda för det som är annorlunda. Redigerat 4 Januari 2007 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Jag är inte mobbad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 nee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 (redigerat) nej int nu längre men har blivit! :) Redigerat 24 Maj 2007 av Baf2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 nope, jag blir inte mobbad i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 24 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2007 Jag blev när jag gick i 1:an 2:an lite 3:an och då kunnde jag sitta vid en dörr så att mobbarna inte såg mig i 2 timmar (fritids när vi var ute). Jag frågade mamma hela tiden om jag fick sluta på fritids men hon sa att det var så tråkigt hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 24 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2007 nepp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.