Bure^ Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Jag var förut men nu är det lite bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 ettt mega garv i facet till selkic devil hahahah.../mario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 ett stort slag i huvudet på dej..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Jaja... ~Back to topic~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 men förklara då.... om den som blir mobbad helt plötsligt slår tillbaka på de gänget som mobbar får man jö az mycket stryk ozzå blir man enu mer mobbad, så vad hjälper de att slå tillbaka? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 jag tänker inte slå tillbaka på de som är på mej... jag har någ med stöd och jag har tillräkligt mycke värdighet för att säga till någon vuxen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 mobbad? :/. Tjaru det berors väl på vad du menar, att dom tar en skolväska och kutar iväg eller kommentera mina ludna ben? Mobbad och mobbad, småretad blir väl alla. blir de för mycke är de väl bara ge igen med nån rolig kommentar ellernåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderstruck Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Om nån/några hade mobbat mej hade den/dom inte levt. Jag e ju för f*n 2 dm längre än dom och mö starkare. P.S Varför växer jag så fort tro?(1, 75 och går i femman) :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 *suck*.Jag blir mobbad på 2 viss: 1.Jag blir mobbad av främlingar bara för att jag e liten i växten. 2.Jag mobbar andra.Fast om jag inte vill.Jag vill vara snäll,jag stör andra på lektionen.Det vill jag inte heller.Min kropp bestämmer över min hjärna.Jag vill inte vara elak.Jag vill bara vara snäll.Och jag bli inte heller så omtyckt av klassen.Ibland kan jag bara tänka över att alla i klassen hatar mig.Fast om dom inte gör det.Jag vill vara som alla andra. :( Eller jag känner mig inte som alla andra :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Nej men har varit!!! stackars dom som är jag vet hur det käns det käns som hela jorden går under lovar dig.... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Jag vet också hur det känns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Thunderstuck, jag var ännu längre än dig i femman ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.