Hoppa till innehåll

Pokemon


mashemoto

vilken pokemon vill ni ha  

67 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • 3 veckor senare...
  • Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Crystal Onix finns väl, den har ju varit me i serien. Alla som varit med i serien har kommit i spelen. Ho-oh var ju med i första avsnittet. Men jag röstade på Celebi eftersom jag tänkte av dom jag kan skaffa och valde den jobbigaste.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Super kanga e en kangashan som kan Fly för att få han så måste man skaffa missingno på speciel lv jag tor det va lv 0 sen ska ni lära missingno fly o använda 1 rare candy på han så utvecklas han till super kanga.

 

Jag har inte testat detta så jag e inte säker på om det funkar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

förlåt mig så hemskt mycket herr enstöring men du kan ju inte skriva jedi knight din j*vla fakade rövhåls jävel :angry: det jag försöker säja är du verkar vara psykiskt sjuk så gå och prata med en doktor eller något. :angry:

 

:(

Efter det inlägget jag skrev lärde jag mig att felstavningar inte räknas så länge man fattar ordet.

Friends?

 

PS: Du behöver inte vara så arg!

Redigerat av -=jedi knight=-
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

förlåt mig så hemskt mycket herr enstöring men du kan ju inte skriva jedi knight din j*vla fakade rövhåls jävel :angry: det jag försöker säja är du verkar vara psykiskt sjuk så gå och prata med en doktor eller något. :angry:

 

förlåt att jag blev så arg visst ok friends.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
×
  • Skapa ny...