Aircondition Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Skrivet 2 Maj 2007 Nej men tyckte det blev lite halvfult när det var brushat över rendern. Men då kan du inte skriva gör om, gör rätt. Smartass. Citera
ninpogameboy Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Skrivet 2 Maj 2007 vem gillar inte sasuke hahahaha :D :) och naruto och sakura som stora :cool: Citera
PRIMO Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Skrivet 2 Maj 2007 vem gillar inte sasuke hahahaha :D :) och naruto och sakura som stora :cool: Den var as coolt hur gjorde du den :o :o Citera
Zantera Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Skrivet 3 Maj 2007 Här är något jag faktiskt gjorde av en slump. Men resultatet blev väl hyfsat ändå. Citera
Gäst UAP Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Skrivet 3 Maj 2007 (redigerat) Komentera tack!?!? Redigerat 3 Maj 2007 av fupr05 Citera
Zantera Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Skrivet 3 Maj 2007 Har gjort 2 nya (ingentligen samma) Men.. comments? Citera
Noiseless Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Skrivet 4 Maj 2007 (redigerat) Har gjort 2 nya (ingentligen samma) Men.. comments? Nu ät jag arg, ni kanske ska kommentera innan ni lägger in..Men nu kommenterar jag =). Fupr05: Jag gillar färgerna, bakgrunden är en av de snyggaste jag har sett. Men vad har hänt med renderna ? 7/10. ninpogameboy: Den har inte du gjort, testa med att göra egna. Tomato: Bry dig inte =) Det är inget han har gjort, han har bara tagit bilden typ från google. Zantera: ¤1 inlägget¤ Du blir bara bättre & bättre 5/10, Zantera: ¤2 inlägget¤ Nja, bakgrunden är inte så vidare, rendern är lite för .."otydlig" men man ser ju att det är spiderman. 4/10, Redigerat 4 Maj 2007 av Svadilfare Citera
PRIMO Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Skrivet 4 Maj 2007 Svadilfare: jag hoppas verkligen att du hörde ironin i det ? : :o Citera
Zimens Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Skrivet 4 Maj 2007 ursäkta off topic men ingen verkar använda @ på rätt sätt... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.