MentalogisT Skrivet 30 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 (redigerat) Jag övar på att klippa in trollfaces, några tips? Redigerat 30 Juli 2011 av Derf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 31 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2011 (redigerat) Redigerat 31 Juli 2011 av Derf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 31 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2011 Haha jadu, min avatar vart ju ganska passande med ett trollface. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 4 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2011 Haha jadu, min avatar vart ju ganska passande med ett trollface.Agree ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 4 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2011 Jag övar på att klippa in trollfaces, några tips?Om du vinklade trollfacet mer uppåt så skulle det se bättre ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2011 Ingen aning om jag postat denna tidigare..Gillade denna, men jag hade nog gillat den lite bättre om den hade varit lite mindre, alltså så att motorcykeln tar upp större del av bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 Gillade denna, men jag hade nog gillat den lite bättre om den hade varit lite mindre, alltså så att motorcykeln tar upp större del av bilden.Känner detsamma faktiskt, dock så ville killen som skulle ha bilden ha den storleken och ingen annan:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2011 En otroligt dålig modern tolkning av Keith Harings konst gjord i Paint till en redovisning. Men bildläraren blev nöjd iaf. [; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 7 September 2011 Rapport Dela Skrivet 7 September 2011 (redigerat) Inte gjort nått i photoshop på över ett år. gjorde den med hjälp av tutorial och lite gamla kunskaper kritik på båda? lägger till denna också Redigerat 9 September 2011 av Rawr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 10 September 2011 Rapport Dela Skrivet 10 September 2011 (redigerat) En otroligt dålig modern tolkning av Keith Harings konst gjord i Paint till en redovisning. Men bildläraren blev nöjd iaf. [; Haha! Så dålig att det blir bra! ;) Kul. :) @Rawr: Det ser ut som att du gjort en bakgrund och sedan bara slängt på en gubbe. Den i mitten är bäst för roboten smälter in lite där. Den understa och den översta passar inte alls in på bakgrunden. Texten är dåligt placerad också. Redigerat 10 September 2011 av Mumutio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 11 September 2011 Rapport Dela Skrivet 11 September 2011 (redigerat) Gjorde nått snabbt Redigerat 15 September 2011 av Rawr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 17 September 2011 Rapport Dela Skrivet 17 September 2011 riktigt snygg, tror dock den skulle vara snyggare om du kapade en bit på toppen och botten (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.