Mezox Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 mjo, som GIMP bild är den väldigt bra, och du blir nog duktig om du skaffar photoshop. Haha Orson ska göra en bild till mig lucky me! B) Jag tror at than bytt namn, för den som heter Orson nu är bara #1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 (redigerat) Mjo, altså han heter ju Kexx3 nu. Här är en bild jag gjort på paint igen :P *Edit fel storlek* Ska bara fixa den kommer senare med den. Redigerat 2 November 2006 av MascarPone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 (redigerat) Fick lust o göra nått rosa xD Kommentarer? Redigerat 3 November 2006 av Vappol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 här är min första avatar kanske inte så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 här är min första avatar kanske inte så bra Ett litet tips ^^ En avatar ska vara 125x125 pixlar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 http://img207.imageshack.us/img207/7343/fusion2pacbannerxu6.jpg Kommentarer? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Har inte PS på den här datorn men här är en gammal http://www.fuska.se/forum/index.php?act=At...e=post&id=13686 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 vappol: snygg Fusion: :cool: en jag gjorde åt darkness en gång i tiden ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Har inte gjort en sig på flera år och dagar men tänkte att jag skulle testa att göra en: (obs! Drusila=mitt användarnamn på andra forum) http://i13.photobucket.com/albums/a271/darkness_krystal/Grafik/Sig.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Haha. Varna mig snälla inte för detta inlägg moderatorer, (;*) men usch vad kul det är att se den tråden som jag egentligen startade växa så här mycket. Puss till er alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Ok, jag är lite n00b på avatarer. Men här är mina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Rätt najs, förutom att det är ungefär samma effekt på bakgrunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.