Mezox Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 1-10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Sett bättre från dig men 7/10 vad tyckte du om min? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Blev rätt nöjd kommentera 6/10 på den övre och 6,7/10 på den undre, de är lite väl ljusa och har för lite kontrast den undre borde vara lite större så ramen får plats samtidigt som den ger plats åt resten av siggen. Men, keep up the work. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 http://img413.imageshack.us/img413/7048/painvk9.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Här är lite nya godingar :D Himla snygga 9/10 på båda :) kan någon kommentera min polares bilder ? Bidrar med mina egna nu :) 1-10?? Kommentera .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 0017-As grymma. 9/10, å 10/10 på den andra. Burken-Vad är meningen mewd den bilden ? Ser bara en massa...Ser ut som min lille brorsa har lekt med photoshop.. 1/10. JoK3R-Tråkiga, bakgrunder, fattas ram, texten passar inte in 1/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 var laddar ni ner era program ? mezza mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 0017-As grymma. 9/10, å 10/10 på den andra. Burken-Vad är meningen mewd den bilden ? Ser bara en massa...Ser ut som min lille brorsa har lekt med photoshop.. 1/10. JoK3R-Tråkiga, bakgrunder, fattas ram, texten passar inte in 1/10. Kollar'u efter noga ser du rendren, då blir nog allting lättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Jag kollade nog lite för snabbt förra gången, så jag såg inte rendern.. Men nu så ser jag den, så det blir väll 6/10.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Olika efekter på samma render: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 @Mezox, den första var bara äcklig. Den andra var dock sweet. Men tycker många av dina är rätt lika. Variera dig ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 @Mezox, den första var bara äcklig. Den andra var dock sweet. Men tycker många av dina är rätt lika. Variera dig ^^ På den första så använde jag Difference, jag experimenterade med blend modes, när jag använde difference tyckte jag effekten såg ut som neon så jag gjorde en "originalversion" och en "lite anorlunda version".Det där med att variera håller jag lite med dig, dina bilder varier riktigt mycket, jag tycker dock inte att alla mina bilder är lika, vissa varierar ganska mycket medans andra verkar helt självklart vara skapade av samma person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.