Mumutio Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Jag gjorde denna blev skit nöjd betyg? Kunde kanske blivit ganska bra om du hade gjort rendern svartvit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 (redigerat) Jag är lite less på att göra färg avatarer. så jag postar inte så mycket bilder men vill gärna lära mig göra en bild met typ en cool bil på eller något. Just nu blir det bara en massa färg med en text på :( Help Här är den bästa jag gjort med en bild på. Redigerat 19 April 2007 av spelEric Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 (redigerat) Dom då?! Bättre? komentera tack? :P Redigerat 20 April 2007 av fupr05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Dom då?! Bättre? :P 2 o andra e helt ok men tredje är inte fin alls :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Mina 2 senaste skapelser. En är en avatar jag gjorde åt en kompis. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Mina 2 senaste skapelser. En är en avatar jag gjorde åt en kompis. :) Den första är grovt snygg ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Mina 2 senaste skapelser. En är en avatar jag gjorde åt en kompis. :) Tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 <----- Min nya avatar?1-10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 (redigerat) En ny bakgrundsbild jag gjorde idag. http://i17.tinypic.com/43e028l.png Redigerat 20 April 2007 av yoadee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 En ny bakgrundsbild jag gjorde idag. Ha inte så många stjärnor eller vad det är i bakgrunden på bilden. Dessutom har rendern lite dålig skärpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 aa blev ganska dålig skärpa på rendern men det avr meningen att det skulle vara många stjärnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Här kommer en ny, den tog lite tid å göra för mig :P Men vad tycks..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.