Aircondition Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Nej men tyckte det blev lite halvfult när det var brushat över rendern. Men då kan du inte skriva gör om, gör rätt. Smartass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ninpogameboy Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 vem gillar inte sasuke hahahaha :D :) och naruto och sakura som stora :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 vem gillar inte sasuke hahahaha :D :) och naruto och sakura som stora :cool: Den var as coolt hur gjorde du den :o :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Här är något jag faktiskt gjorde av en slump. Men resultatet blev väl hyfsat ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 (redigerat) Komentera tack!?!? Redigerat 3 Maj 2007 av fupr05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Har gjort 2 nya (ingentligen samma) Men.. comments? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 (redigerat) Har gjort 2 nya (ingentligen samma) Men.. comments? Nu ät jag arg, ni kanske ska kommentera innan ni lägger in..Men nu kommenterar jag =). Fupr05: Jag gillar färgerna, bakgrunden är en av de snyggaste jag har sett. Men vad har hänt med renderna ? 7/10. ninpogameboy: Den har inte du gjort, testa med att göra egna. Tomato: Bry dig inte =) Det är inget han har gjort, han har bara tagit bilden typ från google. Zantera: ¤1 inlägget¤ Du blir bara bättre & bättre 5/10, Zantera: ¤2 inlägget¤ Nja, bakgrunden är inte så vidare, rendern är lite för .."otydlig" men man ser ju att det är spiderman. 4/10, Redigerat 4 Maj 2007 av Svadilfare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Svadilfare: jag hoppas verkligen att du hörde ironin i det ? : :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 ursäkta off topic men ingen verkar använda @ på rätt sätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 <-- vad tycks? (jag menar avan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Hade tråkigt och gjorde dessa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Den första va riktigt nice 9/10 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.