Gäst UAP Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 :unsure: ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 :unsure: ?? Stel, tom. Wierd effekt på motivet. Var jättelängesen jag höll på med PS nu. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Ok, här kommer 2st banners, jag blev jätte nöjd med dom :) , men vad tycker ni ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Wee.. ännu en sig :) Dock inte nöjd =( Btw, det är min, dock var det den ända texten som passade till fonten =((( Mitt namn ser helt.. mm, ja.. ut med den fonten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Snälla kan ni berätta vart man kan lära sig göra sådär fina banners...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Molle_96 Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 KANSKE LITE STÖKIG ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 ok, detta är min absolut första banner. Så var lite snälla nar ni betygsätter den. :) Kommentera gärna... Klicka på den så ser den inte så suddig ut... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 5/10, snygg för att vara din första! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 ok, detta är min absolut första banner. Så var lite snälla nar ni betygsätter den. :) Kommentera gärna... Klicka på den så ser den inte så suddig ut... :) Meh.. Använde rendern som jag använde ^^ Ingen ram, "Suddig" text och bakgrund, Texten passar inte in i bakgrunden, För mycket transparent på draken, Draken smälter inte in i bakgrunden och du har bara tagit en google bild satt på text och render.. Jag föreslår att du läser några tutorials först. 1/10.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 Jag tyckte den här blev fin :) http://i14.tinypic.com/668zblz.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 Lägger upp igen :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 17@ Snygga, men man behöver någonting att fokusera på, det blir lite rörigt när du har så många blommor och gittarer. Den översta är snyggast, fast färgen inte blir enhetlig när det är brunt till vänster och grått till höger. Men man ser ju inte vad det står... :unsure: 5/10 Kommentera min. :) http://img454.imageshack.us/img454/4618/finalfantasygp3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.