Mumutio Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Wee.. ännu en sig :) Dock inte nöjd =( Btw, det är min, dock var det den ända texten som passade till fonten =((( Mitt namn ser helt.. mm, ja.. ut med den fonten. Du ville ha kritik...1. Förlåt, det var inte scanlines. Men ha i alla fall inte det där gröna över den vita texten. 2. Oavsett om bilden är "clean" eller inte måste man kunna fokusera på något, en utgångspunkt. Man kan inte titta på hela bilden samtidigt. Du skulle bara kunna göra texten lite mer detaljerad eller helt enkelt sätta en vit prick någonstans (!). 3. En vanlig arial hade varit snyggare, man måste inte använda en nedladdad font bara för att man har den, de som kommer med windows går att använda i alla lägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Wee.. ännu en sig :) Dock inte nöjd =( Btw, det är min, dock var det den ända texten som passade till fonten =((( Mitt namn ser helt.. mm, ja.. ut med den fonten. Ja, jag vill ha kritik och du är en av de som ger konstruktiv kritik så det är helt korrekt. Jo jag vet att windows fontarna är skit snygga om man kan hantera effekterna men dock är jag extremt dålig på det :/ Men nu gjorde jag en bild som inte var för att göra snygg utan för att lära mig Pixel Stretch och brush på samma bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Wee.. ännu en sig :) Dock inte nöjd =( Btw, det är min, dock var det den ända texten som passade till fonten =((( Mitt namn ser helt.. mm, ja.. ut med den fonten. Rendern smälter inte in i bakgrunden och sen tycker jag att texten skulle kunna smälta in mer i bakgrunden. Själv har jag aldrig tyckt att Pixel Stretch ser något snyggt ut så den får 5,5/10. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Gillar texten oehört mycket zantera, men vad skall bilden egentligen föreställa Har bara haft ps i två dagar Här kommer Min GrimReaper Bara något coolt mönster :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 <------min avatar? blev faktist nöjd med den själv iaf :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 <------min avatar? blev faktist nöjd med den själv iaf :D Haha! Bolibompa! 8/10 :) Vad heter fonten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Va inte så oseriösa tack ;) Spamma inte ner tråden.. 0017@ Jag diggade dina banners, men en annan font skulle passat bättre. 9/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 <------min avatar? blev faktist nöjd med den själv iaf :D Porky's heter fonten :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 (redigerat) Tack! En ny... Inte så lyckad. Edit: Glömde IMG taggarna ^^ http://i10.tinypic.com/52ez4ad.jpg%5D En till, skitnöjd! Om jag var ni hade jag nästan trott att jag hade rippat den. :P Kritik! http://i17.tinypic.com/5zdem1t.jpg Den här var också bra, men den gjorde jag efter en tut. (till skillnad från shakira bannern) http://i11.tinypic.com/4qqd09c.jpg Men säg något! Jag vill ha kritik! Snart är jag den enda på fuska som håller på med photoshop... :( Redigerat 13 Juni 2007 av Mumutio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 här är ny, det är nog den bästa jag gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 här är ny, det är nog den bästa jag gjort. Fräsig text. :cool: Sök på google efter tutorials, om några veckor blir det riktigt snyggt! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Mumutio riktigt nice :cool: men vart får du dina renders ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.