TheUnnamed Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 En ny hoppas någon kan kommentera http://img101.imageshack.us/img101/6451/ultrasmudgestatusbl4.png TheExecutor: Gillar den första men lägg gärna in en render =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 En ny hoppas någon kan kommentera http://img101.imageshack.us/img101/6451/ultrasmudgestatusbl4.png TheExecutor: Gillar den första men lägg gärna in en render =) lite för kladdig för min del Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Här kommer en färsk en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 @Status; Riktigt bra bild. Inte mycket att kommentera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Jag vill också försöka! Har ingen bra kvalite dock.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Glömde säga att komentera gärna min bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 (redigerat) @Status; Riktigt bra bild. Inte mycket att kommentera. Man tackar =) Redigerat 14 Juli 2007 av Status Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Status: Mkt fin bild, jag gillar den, men jag tycker fortfarande att du kan göra bättre =) Och texten.. Det ser nästan ut som att jag har gjort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Jag vet att texten blev failed ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 En ny hoppas någon kan kommentera http://img101.imageshack.us/img101/6451/ultrasmudgestatusbl4.png TheExecutor: Gillar den första men lägg gärna in en render =) Tycker att den är lite för "kladdig" som någon redan har sagt. Annars tycker jag att du borde testa på att göra lite andra stilar, det är mest rendern som förändras annars är det mesta likadant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Tycker också den ser kladdig ut. Det är som nån har smetat på någon olja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SunDream Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Vet inte, ni kanske har fel upplösning på skärmen, jag tyckte den var snygg =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.