pollenallergi Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 admin, kommer ni inte ta tillbaka det gamla skalet? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Snälla admin gör så att man kan välja på det gamla också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 25 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Nej, de gamla skalet fungerar inte med denna version och kommer därför med största sannolikhet inte tillbaka. Nu finns det dock 3 olika och välja på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 (redigerat) MiN press ser bäst ut i Mörkblått! Men Admin kan vi inte få tillbaka våra Namnefekter? Och kan du göra hela skinnet på svenska? Redigerat 25 Januari 2005 av Mario Bros. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Jag hade ändrat färg på min press till svart men nu är den helt vit. :( Admin kan du ändra tillbaks så den blir svart? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 25 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Jag hade ändrat färg på min press till svart men nu är den helt vit. :( Admin kan du ändra tillbaks så den blir svart? :) Det är svart för mig... ANG: skal med engelska så kommer detta att ändras till svenska, men dock kan de dröja ett tag. Andra saker som går före.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Som t.ex. Namnefkter? Och en sak till, Det som visar vilken som är det nyaste ämnet är också borta. Dock gillar jag dessa skinns bättre en det förra men det är lite (mycket) jag vill ha tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 det skinet är så mycket större så det går långsamare för mig.. och min data är helt knäpp,kan inte ändra skärmupplösning heller.. =S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Haa kvar detta det går mycke snabbare det gamla tog typ 100 år innan man kom fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Ops sry för dubbel men min namn effekt försvann också :angry: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Ops sry för dubbel men min namn effekt försvann också :angry: :( Allas namneffekt försvann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 (redigerat) Konstigt nu i vanila cola blir alt engelska typ.Och hur ska man kunna få gruppforum fuskamynten är borta. Redigerat 25 Januari 2005 av 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.