Hoppa till innehåll

Uppgraderingar

admin

Rekommendera inlägg

• Svar 103
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Zero_Tolerance

henke37:

Klurigt.. sidan görs och anpassas för IE, FireFox...

Jasså?

detta förklarade varför jag inte fick poäng i spel innan admin updaterade spelhörnan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet inte, Admin kanske ignorerar mig (och vissa andra) så jag frågar frågan igen.

Varför dessa uppgraderingar?

Du har ju förlorat massor på detta (asså massor av uppgraderingar är borta), så du måste ju ha haft nåt i tanken med detta bytet..;)

admin är inte klar än med alla uppgraderingar och ska fixa tillbaka (nästan) alla saker som fanns förut....

Och som sagt, detta är bl.a uppgraderingar så att det ska gå mycket snabbare och och kunna ta fler personer på forumet etc...

Och admin har ju fullt upp med andra saker bl.a i privatlivet, som läxor osv, och så är det ju alla uppgraderingar på forumet som är ganska jobbiga, så ahn har ju inte så mkt tid att gå igenom alla trådar och inlägg som alla skriver osv....

Hoppas ni har förstått ;)

PS!!! admin, våga inte ta bort lilla loteriet som du har sagt >.< då blir jag ledsen :'< och kanske några andra DS!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nåt jag tycker är otroligt fult är de understräckade namnen :P

Jag kanske är lite petig men kolla på er med namn effeckter, vissa ser skit fula ut nu :P

Men det beror på vilket skin du använder...

Om du använder en lite ljusarevariannt så kan det vara lite snyggare ;)

Och tvärtom osv........

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...