Slasktratt Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Gängen gör polisens jobb, spöar upp de som inte sköter sig. Det är kasst. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 För många gangsters i USA ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 för många brotslingar på en och samma plats gör att dom gaddar ihop sig och bildar gäng, inget som man kan hjälpa, såg inte på dokumentären på kanal 2 för någon vecka sedan det handla om gäng och sånt i sverige, och då var det inte svenska gäng som det handla om, utan typ fitjaboys och sånt, och om rosengård. på insider på torsdag kommer det handla om varför många invandrare är kriminella, på tv3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 en fråga som kan vara lite off-topic : har mellanmjölk blivit makt galen? spelat för mycket civ 3 och rome:totalwar kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 För många gangsters i USA ! Fittjaboys är ute nu jag bor själv i fittja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Det finns många invandrare som är snälla men om man ser på alla brott i sverige de senaste åren så är det utlänningar som gör det mesta av dem. Han på siba blev ju kidnappad av utlänningar. Och de flesta kniv överfallen och rånen här där jag bor har orsakats av invandrare. Dom förstör bibliotek och ungdomsgårdar. Vem som helst får flytta hit till sverige, men på det villkoret att dom följer våra lagar och våra levnadsvillkor. Dom kan inte bara komma hit och bestäma, passar det inte så är det bara att dra! Det är många i U.S.A som bär vapen och jag tycker att det är okej, så länge personen som har vapnet kan hantera det och vet vad den håller på med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Det hände när jag va r i sta'n! Åh, typiskt den här bonne-rasismen. "Det hände på ICA! En svarting snattade!" Du, jag har sett många vita som begått brott. j*vla vitingar alltså, f*n tjuvar hela högen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Dessa brott hit och dit. Det kvittar väl vem som gör dom, det är ändå fel. Dom utlänningarna tycker såklart samma som oss. "Åh, ordentliga svennar". Jah, va f*n. Skit samma vem som gör dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Det hände när jag va r i sta'n! Ehh..bonne? Nej,jag sa att jag var i sta'n! Bönner vet iaf hur man sköter sej! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Det hände när jag va r i sta'n! Tänkte mer på sj*vla chargongen i ditt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Men om vi nu ska återgå till det som tråden ursprungligen handlade om: att alltför många människor bär och använder vapen i USA. Att påstå att detta problem är orsakat av muslimerna är att ha noll koll. USA:s liberala vapenlagar har stiftats av amerikanerna själva och inte av de muslimska invandrarna. Vad jag har försått är det i huvudsak den amerikanska kristna högern som är positiv till dessa lagar och till vapen överhuvud taget. Tyvärr är den kristna högern väldigt mäktig och har stöd av president Bush. Men det finns också massor med amerikaner som hatar vapen, Bush och den kristna högern. Den amerikanska befolkningen är väldigt heterogen (slå upp ordet om ni inte vet vad det betyder). Sen är det klart att det kan finnas muslimer i USA som bär vapen, men anledningen till att de kan göra det är just därför att amerikanerna själva är så vapenfixerade att de vill göra det möjligt för vem som helst att skaffa sig ett vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 (redigerat) De bär vapen för att de är rädda, för att poliserna inte gör sitt jobb. Bravo. Tyvärr, är jag för vapenlicens och rubbet här i Sverige också. Tills vidare, då vi fixat en någorlunda poliskår. Svinen har ju kafferep, hela dagarna. Rör på rumpen, polisj*vlar ! Redigerat 1 Mars 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.