Mezox Skrivet 16 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Hm, trevligt ämne. Kanske stöter på någon man kände i början... Nämen, själv var man med från fuskarna.nu-tiden, hette Moosh då (jag vet, inte världens skojigaste namn). Mest aktiv i GBC-forumet. Hette Moosh mesta tiden, kallade mig några smånamn tills det blev Chihuahua. Minns inte mitt första ämne, tror det var något om Zelda-spelen till GBC. Ditt första inlägg: http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=...findpost&p=1010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 nej hon var ju med redan på fuskarna.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 nej hon var ju med redan på fuskarna.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 är det någon som minns dendär grejjen med dendär [macke] eller nåt som blev mod... för övrigt; är det någon som vet vart Zonark och Adstro tog vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Om ni rotar igenom nån tråd där Imaginary har skrivit..så vet ni att det var jag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 någon som minns när jag var '''jocke'''? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Ja,det var inte längesen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Om ni rotar igenom nån tråd där Imaginary har skrivit..så vet ni att det var jag ;) väm ör dö`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Finns några här som ljuger att dem vart med länge att dem var inaktiva ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Var tog Harry Potter vägen? Han hade ju typ skrivit 8000 inlägg jag har för mig att han flyttade till Amerika. Men vart tog han vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Jag minns för länge sen, eller inte så länge sen då jag skrev mitt första inlägg då var jag så rädda att nån som skulle kommetera mitt inlägg. Jag minns för när jag hette SkellefteåAIKare och alltid skrev i GB forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Var tog Harry Potter vägen? Han hade ju typ skrivit 8000 inlägg jag har för mig att han flyttade till Amerika. Men vart tog han vägen? lol du menar Potter?han ahar skrivit typ 2000 inlägg och heter Tûlgahr nu -.- men flyttade itne bara åkta på semester Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.