Slasktratt Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Det var samma sak i början för mig, när jag kom hit för något år sen så var jag inläggskåt och spammade järnet. Nu är jag hyperseriös, och om jag inte skulle haft de där gamla varningar skulle jag förhoppningsvis vara en kandidat till Moderator. Det är vad jag strävar efter iallafall :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Det var samma sak i början för mig, när jag kom hit för något år sen så var jag inläggskåt och spammade järnet. Nu är jag hyperseriös, och om jag inte skulle haft de där gamla varningar skulle jag förhoppningsvis vara en kandidat till Moderator. Det är vad jag strävar efter iallafall :) Ja det syns ju :) Att du är hyperseriös. Men jag försöker göra mycket inlägg så inte alla kallar mig N00b :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Det var samma sak i början för mig, när jag kom hit för något år sen så var jag inläggskåt och spammade järnet. Nu är jag hyperseriös, och om jag inte skulle haft de där gamla varningar skulle jag förhoppningsvis vara en kandidat till Moderator. Det är vad jag strävar efter iallafall :) Är det inte n00bigare att göra mycket inlägg då?Vissa n00bs vill ju ha en ny rank varje dag och postar därefter. Lagom är bäst... PS. Jag drog inte på mig nån varning under nybörjartiden för ca. 1 år sen... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Ja lagom är ju att vara überFuskare som näbben.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Jamen det kanske du har rätt i Nebbig men jag gör inte inlägg för Fuskarank. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 fuskare är ju lagom tycker jag.. hehe nej men som sagt ifal ni är trötta på allt spam.. så är det bara att anmäla så kommer det inte vara lika mycket spam på fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Det är inte "noobigt" med att göra många inlägg. Jag tycker man ska göra många inlägg för att hålla forumet så aktivt som möjligt, men inläggen måste såklart vara seriösa och inte bryta mot någon regel. Håller man sig till detta får man posta så mycket man vill enligt mig. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Och det gör inte jag menar ni ? =O. Själv tycker jag att mina inlägg är seriösa. I första del är dom till för att stödja och hålla upp forumet, sen det där med rank och fuskamynt är en annan sak. Lite det tänker man väl på, men om man skulle tagit väck det där tror jag att jag skulle skriva exakt lika mycket ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Nu har en kallat mig N00b redan :( Dina inlägg är seriösa vem har sagt att dom inte är det? Om det var jag så menar jag inte det för dså har jag skrivit på fel sett lixom ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 men egentligen, orka whajna..Ni är ju här av fri vilja och ingen tvingar er att stanna.. Va f*n betyder whajna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 whajna - whine - att klaga. Ungefär något sådant, jag tror dom använder sig av counter-strike språket som kan vara lite klurigt då och då =). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 (redigerat) Det är så himla sexigt när 93'orna och 92'orna snackar om sk."småbarn",jag blir nästan lite rörd :') Jag håller med om att det behövs vissa nya moddar,jag skulle föreslå typ Ragnarök,han följer reglerna till punkt och pricka (oftast) Och vissa här ska inte säga nåt,det är många här som spammar själva och ändå skyller på "n00barna" Grow up ffs Redigerat 28 Mars 2005 av Orson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.