sp1n Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 (redigerat) Men fuska.se har ju blivit som ett spammingställe där typ "håller med" , "visst" har blivit hela inlägg för att få hög rank ... :S Redigerat 19 Februari 2005 av sp1n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Ja typ en massa 8-9 åringar som bara spammar gillar den förra tiden ingen spam ingen ting sånt asså vad har hänt vill skruva tillbaka tiden där det inte fanns spamm och onödiga inlägg ! Dem som spammar kan man kalla virus fuskare ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Jo, men asså egentligen så tycker jag "poängsystemet" är helt j*vla idiotiskt (sry).... Det är ju massor små som tror att dom får högre "status" för ju fler inlägg dom skriver.... Over 'n out Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Jo, men asså egentligen så tycker jag "poängsystemet" är helt j*vla idiotiskt (sry).... Det är ju massor små som tror att dom får högre "status" för ju fler inlägg dom skriver.... Over 'n out Samma här, folk spammar för att skaffa egen titel, häftiga effekter till namn, osv...! :angry:Skulle man ta bort "FuskaRank" och "FuskaMynt/Poäng" och istället ha fritt val till egen titel (Så är det på ett forum jag är medlem på), så det inte kostar något att byta. Som i kontrollpanelen kan det finnas en ruta: "Titel: [____________] (Plats att skriva titel). Men man kan ju fortfarande se vilken "nivå" en person har genom dom blåa rutorna... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Spamningen finns automatiskt, även om det inte finns poängsystem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 20 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Håller med Mellanmjölk, spam kommer alltid att finnas men man kan väl vara LITE strängare iallafall? ALLA BORDE LÄSA REGLERNA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 varför inte starta ett spam forum här på fuska dit man kan bege sej om man vill skriva en massa trams, inlägg där skulle dock inte ge poäng..... till alla er som gnäller på våra moderatorer: jag var vice admin på ett annat spelforum, sdet är inte så lätt som ni tror.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Spam är för såna som inte är väl upfostrade och bara skriver hur som helst Fast jag tror spammen minskar om man tar bort den förbaskade Fuskamynt !fast fuskarank kan stanna det är det med fuskamynt att alla vill ha coola effekter och sånt dära.Onödiga inlägg samma sak man borde få ändra sin titel 1 gång bara ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 de borde finnas typ ett forum som heter lekparken eller nått där man kan skriva vad man vill ej snusk och så får man inge fuska rank eller fuska mynt när man gör ett inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Fattar du hur mycket det skulle lagga då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Folk kanske skulle tröttna efter ett tag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 jag är 9 uppför jag mig barnsligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.