Gäst 12 Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Nej men dem vissa gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Vi skulle ju kunna "unmoda" moderatorer som inte är aktiva. Speciellt Suna och Ytterman. Och sätta dit två aktiva moderatorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 (redigerat) du har en poäng där. de verkar ha tröttnat. suna var överaktiv förut men jag har inte sett ett enda inlägg från sunas sida på ett bra tag. men var glada att forumet över huvud taget HAR någorlunda bra mods. om ni är medlemmar på idg eforum vet ni vad jag menar. inlägg som anmälts för flera månader sedan tas tex inte bort mm. tycker att #21 är den mod som gör mest här på forumet. synd bara att han hejar på ett så konstigt lag ;) men angående fuskamynt systemet tycker jag att man skulle kunna bli belönad om man skapar populära och vettiga trådar. edit: en sak blev lite fel... Redigerat 21 Februari 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 # 21 är aktiv, och sträng. Men jag förstår inte riktigt vad han har på ett spelforum att göra, men visst, han sköter sitt jobb bra. Ha kvar honom. Skrota dom inaktiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Ja Suna och Ytterman är aldrig aktiva jag tycker vi ska ta tillbaka Jellyfish ! Och så sätter vi hmm MellanMjölk som moderator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 hmm jag tycker inte att jellyfish ska komma tillbax. dessutom så avgick han av fri vilja..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Jo Jellyfish jag tror ni inte gillar honom för att han hatar USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 mm det är en av anledningarna, men han får tycka som han vill.... det jag vill poängtera är att jellyfish avgick av fri vilja, att han inte ville vara moderator längre, därför vill han väll inte komma tillbaka nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Han kanske ändrar sig...inte så troligt men man kan ju alltid hoppas. Men det är nog dags att "refresha" modteamet. Vissa är alldeles för inaktiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Här har vi ett finfint exemplar, av några spammare som villl få poäng: http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=40363 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 nej han gör bara reklam............. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.