Hoppa till innehåll

Farliga Saker/smärtor


Autobahn

Rekommendera inlägg

  • Svar 82
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det är inte speciellt invandrare som mordhotar, det kan lika gärna vara svenskar. Men invandrare som flyr till Sverige från ett krig i nåt land och sen tvingas bo i ett råtthål i några år och sedan blir avisade, så kan dom nog bli lite dystra, vilket lätt kan leda till kriminella handlingar.

 

Till Slither: Jag har aldrig blivit mordhotad av nån invandrare, dock av ett par svenskar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag föddes med ett handikapp (Snea fötter) opererad i vecka nr. 7 vid livet...

 

Jag har fått ett hål i pannan som syddes, en innebandyklubba i ögat, misshandlad(Inte på riktigt) när jag ägde honom på FIFA 2004, ramlat av cykeln (Fick sy ihop ett sår i vaden) och har flugit in med knät in i en tegelvägg så den hoppade ur led..

 

Det var nog allt... :P

 

Föresten så är jag invandrare men bor och har det rätt så bra, invandrare kan vara jädirgt mkt schysstare än svenskar så ge sjutton i att konstatera att invandrare är värre.. (Påpekar bara till dom som menar så..)

Redigerat av YoTo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har ni glömt skinskallarna då.. <_<

 

hehe.. Jag var på skolan i fyran och stog och bara snackade med några kompisar, då kom en kille och putta mig så att jag får in med huvet där --> < rakt på kanten asså, som tur hade jag en feet mössa så den hjälpte mig. Skolsköterskan sa om jag inte hade haft det så hade det trillat av en bit av huvet.. ajaj..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när jag spelade hocky så hände en lite otäck grej.

 

jag var nere i sarg hörnet och såg puken åka vårt mål,, så jag tar sats åker som ett skott över hela banan och när jag kommer in i zonen så ska jag vända tillbakläges åkningh, men precis när jag ska vända så åker skridskon ner i ett jack i isen så att jag vänds men inte foten... det gjorde ONT, vrid runt foten(utan att vrida kroppen) ett varv så vet ni hur det känns......

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Spirtual

Har ni glömt skinskallarna då..  <_<

 

hehe.. Jag var på skolan i fyran och stog och bara snackade med några kompisar, då kom en kille och putta mig så att jag får in med huvet där --> < rakt på kanten asså, som tur hade jag en feet mössa så den hjälpte mig. Skolsköterskan sa om jag inte hade haft det så hade det trillat av en bit av huvet.. ajaj..

 

 

Jag syftade mest på de invandrare som kommer nerifrån Irak o Iran o runt dom trkaterna där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Faktis så finns det många svenskar som mobbar barn dem flesta svenskar i min skola jiddrar för mycket och i min gård så blir jag skit arg. fAST Trollungen Du borde lära dig att inte jiddra med Gäng och sånt därför då finns det ingen ursäkt.

 

Dem flesta i min skola som är invandrare är Turker Kurder Araber Syrianer Assyrer chilenare.Är glad för det vi har makten över skolan !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du 0012, det är min kompis som alltid gör så att nån bli sur och jag har fått skulden av nån som har blivit surs typ 3 av 5 gånger. För min kompis är så feg och springer i väg men jag går bara tills dom är nära då kuttar jag i väg fast dom får aldrig tag i mig men dom brukar få tag i min kompis ibland

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är från Irak, såna som jag kan ta till sig..

 

Så ni ska inte snacka om sånt ni inte vet, ni vet inte situationen i Irak, Iran, så ni ska vara tysta, så får ni ett bättre liv.. (Det var inget hot!!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Red_fox
QUOTE(Red_fox @ 19/02-2005 20:52:51)

Jag har bara blivit mordhotad.

 

Det blir man ju f*n varje dag av alla invandrare i skolan.

 

 

 

Ja man man har inte alltid en kniv mot huvudet.Han som hotade mig hade j*vla tur att en lärare stoppade det,för om inte läraren gjort det så hade han blivit ner slagen & sedan misshandlad

Redigerat av Red_fox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...