nico Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 om nu medlemsnummrena baseras på när man raggade sig, altså att den första som reggade sig har 1, den andra 2 osv, hur kan då Admin ha nummer 2 (han är ju den HÖÖÖGSTE av dem alla)?! vem är då nummer 1 i så fall? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Uhm, tror att det var ngn test snubbe som hade nr 1.. För att admin skulle testa. Eller så är det Fuskabot.. Ej säker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Det är inte fuskabot i varje fall, så det måste vara en raderad testandvändare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Vet inte trodde förut det var t.ex om jag är har Medlemsnummer 25 så är jag den 25 registerade Medlemen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Det är du även.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 det var ju så jag menade! men admin, kan du inte svara på varför du är nummer 2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 kallar du admin hög? >_> ooookej...... men nr 1 tror jag hette Schläger fasst nu är han borta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 (redigerat) kallar du admin hög? >_> ooookej...... men nr 1 tror jag hette Schläger fasst nu är han borta [EDIT] tänkte posta länk, som inte funkade... :rolleyes: Redigerat 21 Februari 2005 av nebbig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Säkerhetsskälet är att många färdiga exploits nytjar att de flesta administratörer är nummer ett. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Säkerhetsskälet är att många färdiga exploits nytjar att de flesta administratörer är nummer ett. ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Säkerhetsskälet är att många färdiga exploits nytjar att de flesta administratörer är nummer ett. Stämmer hyffsat bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Admin hus kan du vara nr 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg