mashemoto Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 e du jag trodde att du var en kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 e du jag trodde att du var en kille. Ja men då trodde du fel! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Jag är lite både och. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 (redigerat) Bara en fråga , när ni tjejer väl spelar kör ni typ Sims liknande spel eller typ skjut spel (counter strike) osv :) ? Redigerat 2 April 2005 av Zelda_proffset Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Uss nej, inte pang-pangspel. (moget sagt, jag vet). Nämen, det händer att jag spelar Sims men det är sällan. Alldeles för segt. Får jag välja så ska det vara långa spel, inte alldeles för seriösa. Nintendosregerar, gärna simulatorspel som Harvest Moon. Annars, pusselspel som Tetris är också toppen, eller rollspel. Är på jakt efter bra rollspel men det är svårt att hitta eftersom det är så mycket strunt i de flesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 :lol: Jag är tjej och spelar CS,TFC och Half-Life2 :P Men det är sant å jag kanske ska köpa Doom 3 men vet inte. Hellre skjutarspel än "små gulliga" häst spel .. för mig alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Kingdom Hearts är ett skönt Spel Chihuahua! Verkligen värt pengarna. Men självklart finns det för lite spel till tjejer. Och de flesta Rpg spelen handlar väl mest om Medeltiden och hoj & haj. Men vilka spel skulle igentligen passa tjejer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 spelar ibland skjut spel men alltså gillar spel som t.ex Age of Mythologi å såna spel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Jag har ett speciellt kön varken kille eller tjej. tjej-galning!!!! vilken tur att det finns tjejer här dettahar blitt mera än himmelriket. det har blivit paradiset. :D nån som söker pojkvän??? :D Det här blir bara krångligare och krångligare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 fuska.se himmelriket? Fuck that, and get a life pal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Kingdom Hearts är ett skönt Spel Chihuahua! Verkligen värt pengarna. Men självklart finns det för lite spel till tjejer. Och de flesta Rpg spelen handlar väl mest om Medeltiden och hoj & haj. Men vilka spel skulle igentligen passa tjejer? Detr finns ju folk som gillar "Pang Pang". Något jag tror dom flesta tjejer gillar är äventyrspel och rollspel (t.ex. zelda, mario final fantasy m.m.). Det är något som passar alla även mig som tycker den delen är den bästa genren nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 (redigerat) gillar oxå rollspelå äventyrsspel faktiskt bättre än skjut spel Redigerat 5 April 2005 av devilgirl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.